Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mailbox Zeelandnet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mailbox Zeelandnet.


  • #2
    mijn webmail werkt prima.
    heb je al eens een snelheidstest gedaan ??
    maar dan wel bedraad

    https://delta.speedtestcustom.com

    Reageer


    • #3
      Je problemen zouden heel goed daarmee te maken kunnen hebben.
      Lees maar eens wat Moderator MatthijsL hierover in dit item schrijft: https://forum.zeelandnet.nl/internet...naal-weg-11175

      Reageer


      • #4
        Heb je dit ook via de webmail, Adrie?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ferry
          Heb je dit ook via de webmail, Adrie?
          Het gaat hier om de mailbox/webmail van Zeelandnet. Mijn mailadres kan ik om veiligheidsredenen hier niet vermelden. Ik heb woensdag ook een mailtje gestuurd naar ZeelandNet met ongeveer dezelfde tekst.. Ik kreeg een automatisch antwoord dat ik binnen 2 werkdagen een reactie zou krijgen... Kan dit niet wat sneller... Er valt momenteel haast niet te werken met mijn Mailbox. Bij GMail heb ik dit probleem niet. Ik vindt het echter wel vreemd dat via mijn Smartphone mijn mailbox/webmail van Zeelandnet wel gewoon werkt, alleen daar heb ik aanzienlijk minder functies....

          Reageer


          • #6
            Heb je ook al opnieuw je e-mail ingesteld?
            Kun je mij ook aangeven hoe je hem hebt ingesteld, IMAP of POP3?

            Reageer


            • #7
              Mijn Smartphone staat IMAP ingesteld.... Maar dat lost mijn probleem met mijn Laptop > Webmail niet op!!!

              Reageer


              • #8
                Adrie, heb je misschien een virusscanner op je laptop staan?
                Hier thuis merk ik bijvoorbeeld dat Bitdefender 2019 SSL-scanning doet, en dat de boel daardoor enorm vertraagt.
                Zeker als het op je smartphone sneller gaat zou het best iets op je pc kunnen zijn.

                En ik lees nog niet duidelijk of je op je pc de webmail benadert (https://webmail.zeelandnet.nl/ ) of dat je een mailprogramma gebruikt. Dat is wel een verschil.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Je kunt beter Norton tijdelijk uitschakelen via rechtsklik op het pictogram in het systeemvak, en dan nogmaals proberen.
                    Ook kun je in Chrome bij de extensies (onder Meer hulpprogramma's) kijken of er een Norton extensie aanwezig is, en zo ja dan deze uitschakelen.
                    Werkt het dan wel, dan kun je beter bij Norton te rade gaan dan bij ZeelandNet - bij hun is er immers niets mis.

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt!!! Ik ga nu een poosje slapen straks weer tennis US open.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik schakel de Norton extensie "Norton Safe Web" uit tijdens mijn bezoek aan de Webmail en daarmee is het probleem voorbij. De andere 3 Norton extensies laat ik voor de veiligheid gewoon ingeschakeld: "Norton Home Page for Chrome", "Norton Identity Safe" en "Norton Safe Search as default for Chrome". Soms kan een oplossing voor een probleem heel eenvoudig zijn, iederen van het Forum bedankt voor de adviezen en het meedenken. Groetjes van Adrie

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X