Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail opsplitsen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail opsplitsen

    Ik kon een email niet versturen: Kan het bericht niet verzenden, omdat de grootte de limiet van de server overschrijdt. Met de optie in Extra | Accounts | Eigenschappen | Geavanceerd kunnen berichten in kleinere delen worden opgesplitst.

    Er stond standaard 60kb ingevuld zag ik en dat is wel heel erg weinig.
    Welke grootte adviseert Zeelandnet?

  • #2
    Niet opsplitsen. Echt niet doen. De ontvanger kan er niks mee. Je moet je even voorstellen dat jouw bijlage-bestand over tientallen mailtjes wordt verdeeld. De ontvanger kan deze niet makkelijk weer aan elkaar plakken en bovendien zullen veel mailservers het bericht weigeren omdat er geen chocola meer te maken is van de bijlage.

    Je kunt beter een dienst gebruiken om de bijlage te uploaden, zoals Wetransfer, of je verkleint de bijlage voordat je het verstuurt. Bijvoorbeeld op https://www.pdfcompress.com voor PDF-bestanden.

    Reageer


    • #3
      Nee daar begin ik niet aan. Ik heb altijd bijlagen mee kunnen versturen.
      Ik wacht even op een andere tip.

      Reageer


      • #4
        Sturen naar een ander zeelandnet emailadres max 15 mb , naar een niet zeeland emailadres 5 mb.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
          Sturen naar een ander zeelandnet emailadres max 15 mb , naar een niet zeeland emailadres 5 mb.
          O.k. bedankt daar kan ik verder mee.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Robert
            Nee daar begin ik niet aan. Ik heb altijd bijlagen mee kunnen versturen.
            Ik wacht even op een andere tip.
            Met de laatste tip weet je in elk geval welke limieten je hebt.
            Als je daar maar niet overheen wilt, is er niets aan de hand. Helaas zijn er nog mensen die hun verouderde e-mailprogramma gebruiken om bijlagen op te knippen en op die manier proberen om een pdf-bestand (met daarin een overeenkomst) te versturen naar een bedrijf. Die mails komen niet aan. Vandaar mijn tip en of je er iets mee doet is aan jezelf

            Reageer


            • #7
              Beste Robert,

              Zijn je problemen met het verzenden van bijlages via de e-mail inmiddels verholpen? Zo nee, laat het dan weten zodat je verder geholpen kan worden.
              Zoals Dutchplace al heeft aangegeven kan je bij het versturen naar een ander ZeelandNet e-mailadres maximaal 15MB versturen en naar een niet ZeelandNet e-mailadres maximaal 5MB.

              Als je vraag is beantwoord, wil je dan het Beste antwoord kiezen? Dan wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X