Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail kan niet worden verzonden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail kan niet worden verzonden


  • #2
    Ik heb je bijlage even verwijderd aangezien daar een e-mailadres in staat.

    Je krijgt een relay error. Dit betekend dat je de e-mail van een derde partij over het netwerk van ZeelandNet wilt versturen of een e-mail van een ZeelandNet adres over het netwerk van een derde partij. Het beste is het om e-mail te versturen via de server waar het e-mailadres bij hoort. Stuur je een mail via een ZeelandNet adres? Dan gebruik je server mail.zeelandnet.nl met ingeschakelde verificatie op in en uitgaande verbinding en SSL ingeschakeld. Verstuur je een e-mail van een derde partij, gebruik dan de mailserver van deze derde partij of gebruik hun webmail indien aanwezig.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Ik heb je bijlage even verwijderd aangezien daar een e-mailadres in staat.

      Je krijgt een relay error. Dit betekend dat je de e-mail van een derde partij over het netwerk van ZeelandNet wilt versturen of een e-mail van een ZeelandNet adres over het netwerk van een derde partij. Het beste is het om e-mail te versturen via de server waar het e-mailadres bij hoort. Stuur je een mail via een ZeelandNet adres? Dan gebruik je server mail.zeelandnet.nl met ingeschakelde verificatie op in en uitgaande verbinding en SSL ingeschakeld. Verstuur je een e-mail van een derde partij, gebruik dan de mailserver van deze derde partij of gebruik hun webmail indien aanwezig.
      ================================================== =========================
      Ik ben bang dat dit in deze schermpjes zal moeten gebeuren maar dar durf ik niet zomaar. Als dit fout gaat werkt er vast helemaal niks meer.[img]61c0544a-0a19-4e3c-836f-93bf6fd06cae.jpg[/img][img]25a83ea4-7cc6-4b40-8c27-8d9a274bc8e3.jpg[/img][img]8cf8c5d3-4c3c-4b5f-a4f6-42bab41d4769.jpg[/img]

      Reageer


      • #4
        hierboven staat "pop.kpnmail.nl" en "mail.kpnmail.nl"
        dit kun je alleen gebruiken als je een internet verbinding hebt via KPN.

        kortom, via welke provider maak je verbinding met internet ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JCVD
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Ik heb je bijlage even verwijderd aangezien daar een e-mailadres in staat.

          Je krijgt een relay error. Dit betekend dat je de e-mail van een derde partij over het netwerk van ZeelandNet wilt versturen of een e-mail van een ZeelandNet adres over het netwerk van een derde partij. Het beste is het om e-mail te versturen via de server waar het e-mailadres bij hoort. Stuur je een mail via een ZeelandNet adres? Dan gebruik je server mail.zeelandnet.nl met ingeschakelde verificatie op in en uitgaande verbinding en SSL ingeschakeld. Verstuur je een e-mail van een derde partij, gebruik dan de mailserver van deze derde partij of gebruik hun webmail indien aanwezig.
          ================================================== =========================
          Ik ben bang dat dit in deze schermpjes zal moeten gebeuren maar dar durf ik niet zomaar. Als dit fout gaat werkt er vast helemaal niks meer.[img]61c0544a-0a19-4e3c-836f-93bf6fd06cae.jpg[/img][img]25a83ea4-7cc6-4b40-8c27-8d9a274bc8e3.jpg[/img][img]8cf8c5d3-4c3c-4b5f-a4f6-42bab41d4769.jpg[/img]
          ===============================================

          Zojuist heb ik dat kpn gedoe voor in- en uitgaande mail veranderd in mail.zeelandnet.nl met ingeschakelde verificatie op in en uitgaande verbinding en SSL ingeschakeld zoals je nu hebt aangegeven. Nu komt alle (proef)mails -ook die naar mijzelf- van allebei de mail-adressen die ik via Windows Live Mail verstuur ook alleen in Live Mail terecht en niets in ZeelandNet Mail. Maar dit hoort misschien wel zo. Is ook niet erg, zodoende hoef ik ook nog niet eens naar ZeelandNet Mail om daar mails op te halen. Of moet het toch anders?

          Reageer


          • #6
            Met ZeelandNet Mail bedoel je denk ik de Webmail?

            Het klopt dat de e-mail daarvan verdwijnt zodra je met je e-mailprogramma de e-mail ophaalt. Dit heeft te maken met de instelling die je hebt gemaakt in je e-mailprogramma. Om toch de e-mail te kunnen blijven lezen via de Webmail is een kleine aanpassing nodig.

            In het laatste plaatje staat het tabblad 'geavanceerd' geselecteerd. Onderaan heb je dan de keuze 'kopie op server achterlaten'. Wil je de e-mail ook op andere apparatuur kunnen lezen, dan schakel je deze optie in. Het is wel aan te raden om ook de optie 'verwijderen van server na x aantal dagen' in te schakelen. Anders kan uiteindelijk de e-mailbox vollopen waardoor je geen berichten meer kan ontvangen. Hier kan je kiezen hoe lang je de berichten ook via andere apparaten wilt kunnen lezen. Na het verstrijken van die periode zijn de e-mails nog steeds leesbaar via de computer.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Is het nog gelukt JCVD?
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X