Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verandering van reply-adres in e-mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verandering van reply-adres in e-mail

    Vanmorgen dus een nieuwsbrief van Delta over verandering van bedrijfsnaam ontvangen. Prima en duidelijk. Maar ik had wel een vraag over die brief. Daarom deze email beantwoord, het is geen no reply mail dus dat kan. Krijg ik een berichtje van Mail Delivery System dat mijn beantwoorde e-mail aan Delta niet bezorgd kon worden vanwege een foutief adres !?. Ik heb werkelijk lang gezocht maar alles leek me in orde. Ook de tweede beantwoorde nieuwsbrief kwam onverrichterzake terug. Na weer lang zoeken bleek het e-mail-adres van de klantenservice van Delta veranderd te zijn in klantenserivce, de i en de v omgedraaid. Hoe dit kan is mij een raadsel en wie het weet mag het me uitleggen. Want als je een mailtje beantwoordt verschijnt het adres waar het heen moet, automatisch in de "aan"regel. Daar kom ik niet aan.[img]7871e849-838d-471d-bce0-1767d627f4ad.jpg[/img]

  • #2
    Je kunt er zelf niets aan doen Hillebregt, bij het versturen heeft iemand een typfout gemaakt:

    [img]4bebbcda-92af-474f-8e07-abac064fa69f.png[/img]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Je kunt er zelf niets aan doen Hillebregt, bij het versturen heeft iemand een typfout gemaakt:

      [img]4bebbcda-92af-474f-8e07-abac064fa69f.png[/img]
      uiterst slordig bij mass-mailing.
      is KB al in de lucht ? Ja.

      Reageer


      • #4
        Hillebregt, als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
        Alvast bedankt!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X