Ik ben lid van een panel en steeds als daar een email van komt dan gaat hij in de Spammap bij webmail. Ik krijg hem dus niet op mijn laptop. Tenminste mijn vrouw niet, we zijn allebei lid met ons eigen email adres. Ik krijg ze wel maar mijn vrouw niet die gaat regelrecht in de spammap. Ik heb dit al diverse keren aangegeven bij Zeelandnet/Delta. Als er iemand van Zeelandnet belt, na mijn bericht via [email protected] dan zegt die je moet dit regelen in webmail in de spamfilter. Als er iemand van Delta belt, na mijn bericht via [email protected]
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
E-mail wordt steeds als spam gezien door ZeelandNet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ga in ieder geval eerst naar Webmail. Click boven in de balk op Spamfilter.
Dan zie je de berichten staan die als Spam onderschept zijn.
En geef deze vrij.
Dan heb je in ieder geval je berichten terug.
Ga dan eens aan de slag met https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen
-
Robert, het spamfilter op de webmail is het spamfilter waarvan je alle uitleg hier kunt vinden.
Als je in Webmail op de link van het spamfilter klikt, zie je rechts 'Afzenders op witte lijst'.
Klik daar op 'Voeg whitelist afzender toe' (slechte vertaling, ja).
Vul het e-mailadres van de afzender in.
Klik op Opslaan.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer