Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail wordt steeds als spam gezien door ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail wordt steeds als spam gezien door ZeelandNet

    Ik ben lid van een panel en steeds als daar een email van komt dan gaat hij in de Spammap bij webmail. Ik krijg hem dus niet op mijn laptop. Tenminste mijn vrouw niet, we zijn allebei lid met ons eigen email adres. Ik krijg ze wel maar mijn vrouw niet die gaat regelrecht in de spammap. Ik heb dit al diverse keren aangegeven bij Zeelandnet/Delta. Als er iemand van Zeelandnet belt, na mijn bericht via [email protected] dan zegt die je moet dit regelen in webmail in de spamfilter. Als er iemand van Delta belt, na mijn bericht via [email protected]

  • #2
    Ga in ieder geval eerst naar Webmail. Click boven in de balk op Spamfilter.
    Dan zie je de berichten staan die als Spam onderschept zijn.
    En geef deze vrij.
    Dan heb je in ieder geval je berichten terug.

    Ga dan eens aan de slag met https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen

    Reageer


    • #3
      Hoe geef je die dan vrij en waar?
      Ik zie hem wel gewoon in de spammap staan maar verder weet ik niet waar je precies bedoelt. Als ik in de balk op spamfilter klik dan zie ik hem nergens. En ook in de map Spam quarantaine staat hij niet.

      Reageer


      • #4
        Robert, het spamfilter op de webmail is het spamfilter waarvan je alle uitleg hier kunt vinden.
        Als je in Webmail op de link van het spamfilter klikt, zie je rechts 'Afzenders op witte lijst'.
        Klik daar op 'Voeg whitelist afzender toe' (slechte vertaling, ja).
        Vul het e-mailadres van de afzender in.
        Klik op Opslaan.

        Reageer


        • #5
          Vrijgeven:
          In de qurantaine map zie je voor de berichten een klein driehoekje.
          Click daarop en je ziet:
          [img]4b5bcf44-bafa-453f-bc81-0366faf20c35.jpg[/img]

          Reageer


          • #6
            Dan denk ik dat je niet goed gelezen heb want het afzender aders staat al lange tijd in de whitelist en in de quarantaine map staat de email niet. Alleen in de spammap op webmail.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X