Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alleen internet nodig voor mijn mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alleen internet nodig voor mijn mail

    Kan ik aleen een abonnement voor mijn mail ipv dat ik ook voor de tv moet betalen die ik niet nodig heb want kijk via KPN

  • #2
    Internet bij ZeelandNet komt via de kabel.
    Dan betaal je altijd voor de kabel of je nu tv kijkt of niet.

    Als je tv kijkt via KPN kan je ( denk ik ) het voordeligst daar ook Internet afbemen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door yamahafs1
      Kan ik aleen een abonnement voor mijn mail ipv dat ik ook voor de tv moet betalen die ik niet nodig heb want kijk via KPN
      Beste yamahafs1,

      Wij hebben alleen TV & Internet of Alles-in-1 abonnementen.
      Wij kunnen je wel een leuk aanbod doen voor een TV & Internet of Alles-in-1 abonnement bij ons!
      Indien je hier intresse in hebt, kun je een e-mail sturen naar [email protected].
      In de e-mail, vernemen we graag jouw telefoonnummer en intresses voor tv en internet en eventuele telefonie.

      Reageer


      • #4
        Deze vraag komt best vaker langs.

        Komt er nog steeds geen leuk prijsje voor Internet alleen, Anette?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Deze vraag komt best vaker langs.
          Komt er nog steeds geen leuk prijsje voor Internet alleen, @Anette?
          Ik snap wel dat jullie die combinatie willen handhaven maar met die nieuwe set top box (interactieve TV ontvanger) wordt het wat dubbel op (ook al heet het een functionele uitbreiding op je TV abonnement - de portal zou hetzelfde aan zenders kunnen aanbieden als waar je op geabonneerd bent). Koper hoeft niet altijd in te houden dat internet (data) functionaliteit via koper pas mogelijk is als je ook TV afneemt. Het is tenslotte maar infrastructuur
          Zeker als je beseft dat TV en internet ook gescheiden binnenkomen (decoder/set top box en modem/router) via koper...
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Deze vraag komt best vaker langs.
            Komt er nog steeds geen leuk prijsje voor Internet alleen, @Anette?
            Ik snap wel dat jullie die combinatie willen handhaven maar met die nieuwe set top box (interactive TV ontvanger) wordt het wat dubbel op (ook al heet het een functionele uitbreiding op je TV abonnement - de portal zou hetzelfde aan zenders kunnen aanbieden als waar je op geabonneerd bent). Koper hoeft niet altijd in te houden dat internet (data) functionaliteit via koper pas mogelijk is als je ook TV afneemt. Het is tenslotte maar infrastructuur
            Zeker als je beseft dat TV en internet ook gescheiden binnenkomen (decoder/set top box en modem/router) via koper...
            En infrastructuur is zoals bekend gratis

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba
              En infrastructuur is zoals bekend gratis
              Voor alles wat je van water, stroom en data voorziet betaal je (infrastructuur en eindapparaat) - of het nu in prijs van een kilowatt, liter water of kilobit zit of dat het servicekosten heet of dat een netbeheerder er mee aan de haal gaat.
              :S
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                de vraag naar een abonnement voor alleen email komt ongetwijfeld voort uit het gebruik van email van de internet provider, waarna overgestapt is naar een andere provider.
                daar ligt de oorsprong van het probleem en dat kun je voorkomen, door de email-service van de provider niet te gebruiken. dan kun je later, als je dat zou willen, probleemloos overstappen.
                en nu heb je dus een probleem, wat je op kunt lossen door een email-service te gaan gebruiken, die niet verbonden is aan welke internet provider dan ook.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  en nu heb je dus een probleem, wat je op kunt lossen door een email-service te gaan gebruiken, die niet verbonden is aan welke internet provider dan ook.
                  Het gaat nog veel leuker worden: over een paar jaar mail je elkaar rechtstreeks, zonder tussenkomst van welke provider dan ook. Een soort Outlook voor Whatsapp en in navolging van het linken van apparaat ip aan een netwerk (of dat nu huisnetwerk is of het wereld wijde web). Er blijft dan alleen nog de leverancier van de infrastructuur over en de rest is ip2ip.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Wat de toekomst ook brengt, gratis wordt het nooit er zal altijd de een of andere vorm van "provider" nodig blijven.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X