Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [email protected]

    Mijn vrouw moest met haar tablet een paar e-mails versturen naar onze hoofdaccount maar ze krijgt ze niet verzonden, tenminste ze verzenden wel maar ze komen niet aan. Ze krijgt ze zelf terug met als afzender:[email protected]
    Met daarbij een hele lap tekst. Die kan ik hier niet plaatsen uiteraard maar als er iemand van Zeelandnet is die weet wat het is of een mailadres geeft waar ik de broncode of de tekst uit de email naar toe kan sturen dan zal ik het sturen.

  • #2
    dat lijkt op een relay-probleem, d.w.z. er wordt een email via het netwerk van Zeelandnet verstuurd, zonder dat de verzender goed is aangemeld. er moet bij de instelling van de gebruikte smtp-server de naam en het wachtwoord van de afzender ingevuld worden.

    Reageer


    • #3
      my.com heeft apps die alles via hun eigen servers laten lopen, en ZeelandNet accepteert geen mail met een zeelandnet.nl afzender van buiten hun eigen netwerk.

      Robert, de beste oplossing is om andere apps te gebruiken dan my.com voor je mail. Is ook beter voor je privacy, want nu worden je berichten en inloggegevens ook bij my.com opgeslagen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        dat lijkt op een relay-probleem, d.w.z. er wordt een email via het netwerk van Zeelandnet verstuurd, zonder dat de verzender goed is aangemeld. er moet bij de instelling van de gebruikte smtp-server de naam en het wachtwoord van de afzender ingevuld worden.
        Fred dat is al 3 jaar zo, vanaf dat we haar tablet kochten.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          my.com heeft apps die alles via hun eigen servers laten lopen, en ZeelandNet accepteert geen mail met een zeelandnet.nl afzender van buiten hun eigen netwerk.

          Robert, de beste oplossing is om andere apps te gebruiken dan my.com voor je mail. Is ook beter voor je privacy, want nu worden je berichten en inloggegevens ook bij my.com opgeslagen.
          Wat is my.com? Ik gebruik MyMail is dat hetzelfde?
          We gebruiken die op de tablets al 3 jaar en op de telefoons al zo'n 5 of 6 jaar, zonder problemen, vooral omdat die altijd het beste werkte. Deze is hier, vermoedelijk niet door jullie, ook wel eens aangeraden.
          Als je een tip hebt voor een andere hoor ik het graag. Het is allemaal Android.

          Reageer


          • #6
            Ik kom nog even terug op MyMail. Ik heb MyMail erop gezet omdat ik soms emails moet bewaren op mijn telefoon en soms emails moet bewaren op mijn laptop thuis. Als ik nu een email van mijn laptop verwijder dan blijft hij wel gewoon staan op mijn telefoon. Andersom is dat ook het geval en daarom heb ik dus MyMail. Ik kreeg destijds de tip: Maak het jezelf niet nodeloos ingewikkeld: via de Play Store download en installeer je "myMail", en vanaf dat moment heb je een app op je mobieltje waarmee je AL (!!!!) je emailaccounts kunt beheren!
            Maar als dat niet verstandig is en je hebt een andere app die beter is maar wel hetzelfde doet, dus "Als ik nu een email van mijn laptop verwijder dan blijft hij wel gewoon staan op mijn telefoon. Andersom is dat ook het geval" dan houd ik me aanbevolen.

            Reageer


            • #7
              Waarschijnlijk een zelfde soort probleem als hier

              Dus stuur een mail naar [email protected] met je klantgegevens en je telefoonnummer.

              Meer zal je er zelf niet aan kunnen doen vrees ik.

              Reageer


              • #8
                Bedankt voor de tip.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Robert
                  Ik heb MyMail erop gezet omdat ik soms emails moet bewaren op mijn telefoon en soms emails moet bewaren op mijn laptop thuis. Als ik nu een email van mijn laptop verwijder dan blijft hij wel gewoon staan op mijn telefoon.
                  gaat dit dan niet over het al oude POP3 / IMAP verhaal ??
                  als je IMAP gebruikt, dan wordt email regelmatig door de verschillende devices gesynchroniseerd met de email-server. als je dus op de telefoon een email verwijderd, dan is ie op de laptop ook weg. en anders om.
                  deze synchronisatie werkt alleen op de mappen, die ook op de email-server staan en niet voor de emails die je zelf in een aparte map hebt gezet.

                  https://www.antagonist.nl/help/nl/em...ient/popvsimap

                  Reageer


                  • #10
                    als je dus op de telefoon een email verwijderd, dan is ie op de laptop ook weg. en anders om.
                    deze synchronisatie werkt alleen op de mappen, die ook op de email-server staan en niet voor de emails die je zelf in een aparte map hebt gezet.

                    Fred en dat heb je niet als je MyMail op je tablet of gsm gebruikt want dan blijft de email staan als je hem verwijdert op je laptop en andersom.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Robert
                      dat heb je niet als je MyMail op je tablet of gsm gebruikt want dan blijft de email staan als je hem verwijdert op je laptop en andersom.
                      en dan heb je dus eigenlijk POP3

                      Reageer


                      • #12
                        Ja dat zou kunnen, geen idee en maakt me ook niets uit als het maar werkt en dat doet MyMail

                        Reageer


                        • #13
                          Even iets helemaal anders. Kan ik ook het email adres wat ik hier gebruik voor het forum wijzigen? Ik zie geen mogelijkheid.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Robert
                            Even iets helemaal anders. Kan ik ook het email adres wat ik hier gebruik voor het forum wijzigen? Ik zie geen mogelijkheid.
                            Als je het e-mailadres wat je voor het forum gebruikt wilt wijzigen, kun je een verzoek per e-mail sturen naar [email protected].

                            Reageer


                            • #15
                              Bedankt. Is inmiddels ook veranderd.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X