Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een doorgestuurde e-mail wordt niet doorgelaten door ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Een doorgestuurde e-mail wordt niet doorgelaten door ZeelandNet

    Ik heb een mail van een zeelandnet.nl adres, welke gestuurd wordt naar een hostingdiscounter.nl adres, welke de mail weer doorstuurt naar onder andere een zeelandnet adres. Dit zou goed moeten gaan, maar wordt geweigerd.
    Melding:
    Final-Recipient: rfc822; ***@zeelandnet.nl
    Original-Recipient: rfc822;***@***.nl
    Action: failed
    Status: 5.0.0
    Remote-MTA: dns; mx1.zeelandnet.nl
    Diagnostic-Code: smtp; 550 *.*.*.* is not allowed to send mail from
    zeelandnet.nl.
    Maar de mail is doorgestuurd, dus de originele afzender bij zeelandnet.nl is niet meer de afzender, maar het adres waar het in eerste plaats naartoe is gestuurd. (Het Original-Recipient). Weet iemand wt hier foutgaat en hoe het opgelost moet worden?

  • #2
    Zie: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...egen-spam-8125
    Stuur een mailtje naar [email protected] met verwijzing naar deze topic.

    Reageer


    • #3
      Ik heb inmiddels twee keer telefonisch contact gehad met de helpdesk. Het is doorverwezen naar een andere afdeling die niet telefonisch bereikbaar is. Kent u dat?
      Ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd. Want ja, wat is een toezegging waard en u bent toch maar een particuliere klant.
      Vandaag vrijdag weer contact. Er wordt op zijn vroegst maandag naar gekeken.
      Een in de krant aangekondigd evenement loop hierdoor mogelijk vele aanmeldingen is. Nota bene door een verkeerd werkend mailfilter dat ook tijdelijk, als noodmaatregel, uitgezet zou kunnen worden!
      Deze provider heeft met een dergelijke waardeloze service, waarbij klanten willens en wetens worden benadeeld, een ondermaatse beurt gemaakt.

      Reageer


      • #4
        hoe onhandig is het gebruik van email-services van een internet provider ??
        en dat geldt niet alleen voor Zeelandnet.
        even afgezien van de problemen, die zich nu voordoen, heb je pas echt een probleem als je om de een of andere reden van internet provider verandert.
        Delta / Zeelandnet biedt geen los email-abonnement aan, om maar es wat te noemen.
        maak voor het gemak een gmail-account aan en verstuur alle email, die je maar wilt, van welke plaats die ja maar wilt, via welk netwerk wat je maar wilt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Era
          Ik heb een mail van een zeelandnet.nl adres, welke gestuurd wordt naar een hostingdiscounter.nl adres, welke de mail weer doorstuurt naar onder andere een zeelandnet adres. Dit zou goed moeten gaan, maar wordt geweigerd.
          Misschien snap ik het niet, maar kun je niet beter rechtstreeks van het ene zeelandnet.nl adres naar dat andere zeelandnet adres doorsturen? Denk dat de huidige constructie de indruk wekt dat er een tussentijds relay adres wordt gebruikt.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X