Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Per ongeluk email verwijderd - herstelbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Per ongeluk email verwijderd - herstelbaar

    De gehele inhoud van het Postvak IN van de ZeelandNet mailbox Is per ongeluk door een verkeerde handeling gewist. Het is ook niet meer in de "verwijderde items"-map terug te vinden. Is het mogelijk om deze e-mailberichten op de een of andere manier terug te halen(al dan niet met hulp van de postmaster/webmaster)?

  • #2
    Heb je al op de Webmail ingelogd? Staat de mail daar nog wel? Misschien op andere apparaten?
    Als je IMAP gebruikt en je kunt het ook daar niet terugvinden, dan zou terugzetten van back-up het enige redmiddel kunnen zijn. Of ZeelandNet daarmee kan helpen kan ik je helaas niet vertellen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Heb je al op de Webmail ingelogd? Staat de mail daar nog wel? Misschien op andere apparaten?
      Als je IMAP gebruikt en je kunt het ook daar niet terugvinden, dan zou terugzetten van back-up het enige redmiddel kunnen zijn. Of ZeelandNet daarmee kan helpen kan ik je helaas niet vertellen.
      Postvak IN in webmail is ook helemaal leeg. Op mijn smartphone staat een deel nog wel zolang ik het mailaccount daar niet synchroniseer met de server. Ik hoop dat ZeelandNet goed nieuws heeft wat dat betreft, want het zou erg vervelend zijn als het onherstelbaar is.

      Reageer


      • #4
        Ik weet dat het nu een beetje laat is, maar wil toch nog wel even aangeven dat het in sommige gevallen nog wel mogelijk is om verwijderde e-mail te herstellen. Dit gebeurd alleen in uitzonderlijke situaties omdat het niet 1, 2, 3 gedaan is. Als je bijvoorbeeld per ongeluk je vliegtickets uit de mailbox heb verwijderd, dan gaan we kijken wat we kunnen doen. Die ene e-mail naar tante Bep kunnen wij niet gaan herstellen. Er is ook geen garantie dat zoiets lukt. Neem iig altijd zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat er mogelijk is.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          De nieuwe archief functie van het vernieuwde spamfilter werkt hiervoor best goed,
          hiermee kun je mails die allang gewist (tot 1 jaar toe) zijn weer terugzetten.

          Dit geld natuurlijk wel alleen vanaf moment inschakeling (activering) nieuw spamfilter .

          Reageer


          • #6
            Fijn ( nu je er weer bent ) dat dit bekend gemaakt wordt.

            Maar 'k heb er toch wel een raar gevoel bij.
            Alle topics worden toch gelezen door de Moderators/KlantenService?
            Is de kennis dan niet bij alle gelijk.
            Kortom schort er wat aan de opleiding van de Moderators/Klantenservice?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Fijn ( nu je er weer bent ) dat dit bekend gemaakt wordt.

              Maar 'k heb er toch wel een raar gevoel bij.
              Alle topics worden toch gelezen door de Moderators/KlantenService?
              Is de kennis dan niet bij alle gelijk.
              Kortom schort er wat aan de opleiding van de Moderators/Klantenservice?
              Iedere collega heeft eigen "skills" waar hij/zij voor getraind is.
              Kijk maar eens bij het "Even voorstellen" topic. Hier staat ook netjes vermeld welke vragen wij het beste kunnen beantwoorden.

              Natuurlijk ontwikkelen ook wij ons, waardoor wij extra skills krijgen bij DELTA.

              Reageer


              • #8
                Mooi uitgelegd, @Anette.
                Maar de afgelopen jaren hebben we nu al zoveel Moderators zien komen, maar vooral gaan.
                Met hen vloeit klaarblijkelijk dan ook de kennis weg, want niemand anders van Delta kwam met een antwoord.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X