Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Versturen e-mail van IPhone duurt heel lang

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Versturen e-mail van IPhone duurt heel lang

    Sinds kort heb ik een IPhone 7, bij mail gebruik ik mijn Zeelandnet e-mail. Zowel thuis op de computer als op mijn IPhone kan ik mijn e-mailadres **verwijderd door moderator**@zeelandnet gebruiken, Dat werkt allemaal. Alleen duurt het ontiegelijk lang om een e-mail te versturen vanaf mijn IPhone. Mijn SMTP staat op mail.zeelandnet.nl SSL staat aan en de poort staat op 465
    Het gekke is dat het uiteindelijk wel verstuurd wordt, maar dat duurt een half uur en soms uren. Weet iemand raad??? Met dank

  • #2
    Heb dit onlangs ook ervaren, maar via een gmailaccount naar een zeelandnetaccount
    Ook toen duurde het soms wel 15 min.


    Je maakt gebruik van wifi?

    Maak ik gebruik van de telefooprovider zelf gaat het nu een minuutje sneller.

    Reageer


    • #3
      [quote=Ptrol]

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum, aschenk

        Eerste stap zou voor mij zijn: controleer eens welke snelheid je iPhone haalt. Dat kun je testen met bijvoorbeeld de speedtest.net app of de Meteor app die open source en hopelijk reclamevrij is.

        En zoals Ptrol vraagt: heb je dit ook als je mobiele gegevens gebruikt of alleen Wi-Fi? Met elk bericht of vooral als je een bijlage meestuurt?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X