Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter

    Het nieuwe spamfilter van Zeelandnet is vooralsnog een ramp.
    Het lukt niet om de inloglink op te halen.
    Steeds verschijnt na het invullen van mijn e-mailadres het volgende bericht:
    "Aan het account met de gebruikersnaam '[email protected]' is geen geldig e-mailadres gekoppeld. Neem contact op met uw systeembeheerder".
    Klantenservice antwoordt dat er nog geen oplossing is. Kan dus niet controleren of er echte mail onterecht in de spambox is beland.
    Hebben meer mensen hier last van??

  • #2
    Deze problemen had ik ook.
    Daarom vanmiddag gebeld met de Klantenservice.

    Dit probleem is sinds vanmorgen bekend en structureel.
    Er wordt aangewerkt.

    Daarom is er de volgende manier om bij het SpamFilter te komen.
    Log in op Webmail.
    Dan zie je een icon met SpamFilter staan.
    Click hierop en je gaat naar het SpamFilter met alle mogelijkheden.

    Heb je meerdere mailadressen, dan zal je het SpamFilter voor alle zo af moeten regelen.
    Lukt het dan?

    Reageer


    • #3
      ik had gisterenavond deze melding op 1 van mijn 7 e-mail accounts. 6 links kon ik ophalen en werkten goed. Heb een mail naar de webmaster gestuurd, maar wacht even af en volg het forum

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Deze problemen had ik ook.
        Daarom vanmiddag gebeld met de Klantenservice.

        Dit probleem is sinds vanmorgen bekend en structureel.
        Er wordt aangewerkt.

        Daarom is er de volgende manier om bij het SpamFilter te komen.
        Log in op Webmail.
        Dan zie je een icon met SpamFilter staan.
        Click hierop en je gaat naar het SpamFilter met alle mogelijkheden.

        Heb je meerdere mailadressen, dan zal je het SpamFilter voor alle zo af moeten regelen.
        Lukt het dan?
        Kijk daar heb ik wat aan.
        Jammer dat Klantenservice mij een uur geleden laat weten dat er nog geen oplossing is om de spam te controleren. Dit terwijl bovenstaand antwoord een eenvoudige en doeltreffende aanpak geeft

        Reageer


        • #5
          Op enkel en alleen een primair mail adres doet hij het (bij mij) nog steeds goed op dit moment.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door gertjan
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Daarom is er de volgende manier om bij het SpamFilter te komen.
            Log in op Webmail.
            Dan zie je een icon met SpamFilter staan.
            Click hierop en je gaat naar het SpamFilter met alle mogelijkheden.

            Heb je meerdere mailadressen, dan zal je het SpamFilter voor alle zo af moeten regelen.
            Lukt het dan?
            Kijk daar heb ik wat aan.
            Jammer dat Klantenservice mij een uur geleden laat weten dat er nog geen oplossing is om de spam te controleren. Dit terwijl bovenstaand antwoord een eenvoudige en doeltreffende aanpak geeft

            Sinds gisteren zie ik via webmail niet meer het spamfilter icon. En kan dus niet meer de spam controleren. Want ook de andere methode dmv inloggen werkt nog steeds niet.
            Iemand die weet wat er aan de hand is?
            Groet, Gertjan

            Reageer


            • #7
              Er waren gisteren wat issues met het benaderen van het Spamfilter. De website gaf een foutmelding en via de Webmail ontbrak het icoon van het Spamfilter.

              Dit is inmiddels opgelost en het Spamfilter moet weer normaal te benaderen zijn.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Ik kan het spamfilter inderdaad weer bereiken via de webmail.

                Overigens is het voor mijn primaire mailadres nog steeds niet mogelijk om een inloglink op te halen.
                Al 2 maanden volgt dan: "
                Aan het account met de gebruikersnaam '[email protected]' is geen geldig e-mailadres gekoppeld. Neem contact op met uw systeembeheerder"
                Daar zou aan gewerkt wordt, maar blijkt hardnekkig probleem.
                Zeelandnet onwaardig zou ik willen zeggen

                Reageer


                • #9
                  Benader je dan het Spamfilter via https://spamfilter.zeelandnet.nl of ga je via het icoon in de webmail naar het Spamfilter?

                  Zojuist even getest via beide opties, maar geen problemen ondervonden. Ook met adressen die ik nog niet had ingesteld. Wellicht ten overvloede, maar had je al eens geprobeerd de cookies en tijdelijke bestanden te verwijderen en evt een andere browser te proberen?
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Spamfilter benaderen via webmail is inderdaad weer in orde.

                    Het ophalen van een inloglink voor mijn primaire mailadres via https://spamfilter.zeelandnet.nl lukt echter niet. Ook niet na verwijderen cookies en tijdelijke bestanden. Maakt ook niet uit of ik Edge gebruik of Google Chrome of Firefox
                    Bij alle browsers krijg ik de volgende boodschap:
                    "Aan het account met de gebruikersnaam '[email protected]' is geen geldig e-mailadres gekoppeld. Neem contact op met uw systeembeheerder".

                    Reageer


                    • #11
                      Probeer eens voor het betreffende adres in eerste instantie in te loggen via de webmail. Daarna ga je naar gebruikersprofiel en stel je het wachtwoord opnieuw in. Probeer het daarna nogmaals.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Dat wil ik je graag zien doen :P

                          Maar even zonder onzin, met welke browser probeer je in te loggen? Want ik kon net zonder probleem inloggen op https://spamfilter.zeelandnet.nl via Google Chrome. Je moet wel klikken op 'Indienen' en niet op 'Haal inloglink op'.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Ik heb 4 mailadressen elk met een eigen wachtwoord. Met 2 van deze mailadressen kan ik probleemloos inloggen op https://spamfilter.zeelandnet.nl en met 2 andere adressen lukt dit niet. Ook niet met Google Chrome.

                            Reageer


                            • #15
                              Raar dat het met 2 adressen wel lukt en met 2 andere adressen niet. Wil je een mailtje sturen naar [email protected] met je klantgegevens? Dan kijk ik verder na of er iets loos is.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X