Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Relayprobleem Outlook

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Relayprobleem Outlook

    Sinds vorige week probleem met het versturen van E-mail in outlook.
    Wanneer de mail verstuurd word krijg ik automatisch antwoord van de systeembeheerder.
    Client host rejected... bla bla bla. Bel 0113-377770 om weertoegang tot uw mailserver te krijgen.
    Afgelopen vrijdag gedaan. Antwoord: wijzig uw wachtwoorden en probleem zou verholpen zijn.
    Gedaan. Probleem blijft.
    Gisteravond wederom gebeld en het probleem zou niet aan Zeelandnet liggen????
    Mevrouw van de klantenservice moest zelf Googelen??
    Iemand die me kan helpen??

  • #2
    als je verbinding hebt met het internet van Delta/Zeelandnet, dan moet je in principe gebruik maken van de smtp-server van Delta/Zeelandnet.
    je kunt daar wel omheen, maar dan moet je ook bij de smtp-server jouw gebruikersnaam en wachtwoord van de gebruikte smtp-server invullen.

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum, ddj01

      Aan de foutmelding te zien is er spam verstuurd vanaf jouw ip-adres/netwerk. Misschien heb je poorten openstaan naar interne apparatuur, die 'lek' is. Of je hebt een eigen router en die is gehackt. Of er staat malware op een van je computers.

      Scan al je computers met Malwarebytes Free en controleer of software updates zijn voor alle apparaten op je netwerk. Controleer in je modem of router of je poorten hebt open staan en als dat niet nodig is, zet ze dan dicht.

      Als alles klaar is (en je bij voorkeur de oorzaak hebt gevonden) kun je ZeelandNet bellen en je verbinding laten herstellen. Tot die tijd kun je de webmail gebruiken.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X