Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail account instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail account instellen

    Na reparatie van mijn Apple MacBook Air kwamen de e-mails van Zeelandnet niet meer binnen. Account eraf gehaald en nu wil het opnieuw instellen maar dit lukt me niet. Wat doe ik verkeerd?

  • #2
    Beste amre,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Zou je deze stappen eens kunnen doorlopen? Ik vermoed dat je hiermee geholpen bent.

    Reageer


    • #3
      Email instellen

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Beste amre,

        Welkom op ons Serviceforum!

        Zou je deze stappen eens kunnen doorlopen? Ik vermoed dat je hiermee geholpen bent.
        Heb die stappen juist gevolgd maar als ik alles heb ingevuld blijft balletje maar draaien en gebeurt er niets.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Wat vervelend zeg!
            Is het internet wel actief op het apparaat dat je wilt instellen voor de e-mail?
            Wellicht heb je wat aan dit filmpje ?

            Reageer


            • #7
              Amre, ik heb hetzelfde gezien op een Macbook Pro. Uiteindelijk heb ik op Annuleren gedrukt maar toen deed hij het ineens toch. Dus misschien een paar keer proberen?

              Reageer


              • #8
                Beste forumleden, hartelijk dank voor jullie antwoorden. Ben met MacBook air naar Amac geweest in Middelburg en die hebben het account er voor mij opgezet.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette Bekijk bericht
                  Wat vervelend zeg!
                  Is het internet wel actief op het apparaat dat je wilt instellen voor de e-mail?
                  Wellicht heb je wat aan dit filmpje ?
                  Ik zou het eens updaten dat filmpje!! iOS van ver voor 2015, instellingen kloppen niet meer zoals getoond!!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X