Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn 2e e-mailadres bij ZeelandNet is niet te openen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn 2e e-mailadres bij ZeelandNet is niet te openen

    Ik heb bij zeelandnetnet 3 mail adressen
    Het 2e adres is niet te openen heb het wachtwoord veranderd maar dan doet hij het nog niet
    Ik krijg op me iPad de mail niet geopend op de pc wel
    Hoe kan dit

  • #2
    Als je het op de pc wel kan openen, is het vermoedelijk niet juist ingevoerd op je ipad.
    Controleer inlognaam en pw nog eens, want je had het gewijzigd.
    Wijzigingen werken niet meteen.
    Dat kan wel 2 uur duren voor het nieuwe pw werkt.

    Reageer


    • #3
      Dat wijzigen is al weken geleden gedaan
      Dus dat moet werken
      Hij heeft tijdje gedaan op iPad nu ineens niet meer

      Reageer


      • #4
        Loop dan je mailinstellingen op de ipad nog eens na: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

        Reageer


        • #5
          Hoi het inloggen via mijn webmail lukt niet bij zeelandnet.
          Dat is het probleem
          Ik heb het juiste wachtwoord

          Reageer


          • #6
            Het lukt niet in Webmail?
            Ga dan eens naar Mijn Delta en maak eens een nieuw wwaan.
            Wacht 2 uur en probeer het dan nog eens in Webmail.
            Dan zal je het uiteraard op de Ipad ook moeten aanpassen.

            Reageer


            • #7
              Ik heb het op de in mijn delta aangepast
              En nog werkt het niet op mijn webmail.
              Heb meer als 2 uur gewacht
              Op mail programma op computer werkt hij wel
              Alleen in webmail niet
              Ik heb geen mail programma op de iPad omdat ik er geen werkende krijg

              Reageer


              • #8
                Heb je bij Webmail wel alleen gedeelte voor @zeelandnet.nl ingevuld?
                Wat krijg je dan voor foutmelding?

                Reageer


                • #9
                  Alleen aanmelden mislukt word er aangegeven meer niet

                  Reageer


                  • #10
                    Ik kan hem ook niet werkende krijgen in mail programma op me telefoon
                    En op mail programma op iPad
                    Hij heeft altijd gedaan
                    Op computer doet hij het wel

                    Reageer


                    • #11
                      Kijk dan eens goed hoe je het ingesteld hebt op de computer.
                      Gaat het om een POP3 of Imap account?

                      Als je dezelfde gegevens gebruikt, dan moet het werken.

                      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

                      Stappenplan om te controleren: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(44300)

                      Reageer


                      • #12
                        Beste marloes74,

                        Is het inmiddels gelukt met het e-maildres?

                        Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?
                        Zo niet, dan vernemen we dit ook graag.

                        Reageer


                        • #13
                          Nee probleem is weer terug had klanten service gebeld maar na hun hulp werkte het een paar dagen
                          En nu niet meer

                          Reageer


                          • #14
                            Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met hierin:

                            - Je klantnummer of postcode en huisnummer in combinatie met de naam en geboortedatum van de contractant
                            - Het e-mailadres dat niet meer werkt
                            - Aangeven wat je zelf al hebt gedaan om dit op te lossen
                            - Aangeven of het in de webmail wel werkt

                            We zien jouw e-mail graag te gemoed.

                            Reageer


                            • #15
                              het werkt alleen niet in webmail verder werkt het wel

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X