Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet inloggen op webmail/POP3/SMTP

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet inloggen op webmail/POP3/SMTP

    Ik heb zojuist een extra email adres aangemaakt bij https://mijn.delta.nl/email
    Maar ik kan niet inloggen met de gegevens op https://webmail.zeelandnet.nl/ ik krijg dan de melding: "Aanmelden mislukt."
    Ook kan ik niet de berichten ophalen via POP3, dan krijg ik de melding: "[AUTH] Authentication failed."
    SMTP werkt ook niet, dan krijg ik de melding: "535 5.7.8 Error: authentication failed: , code: 535"

    Ook heb ik mijn wachtwoord al 2x veranderd om er zeker van te zijn dat ik geen typefouten heb gemaakt.
    Wat gaat hier nou precies verkeerd? :?

  • #2
    Vermoedelijk gaat er niets verkeerd, maar speelt de factor tijd een rol.
    Na aanmaken nieuw adres of wijziging, kan het wel tot 2 uur duren voordat ea verwerkt is bij Delta/ZeelandNet.

    Probeer het 2 uur later nog maar eens.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Vermoedelijk gaat er niets verkeerd, maar speelt de factor tijd een rol.
      Na aanmaken nieuw adres of wijziging, kan het wel tot 2 uur duren voordat ea verwerkt is bij Delta/ZeelandNet.

      Probeer het 2 uur later nog maar eens.
      Aha, ok bedankt.

      Wel een beetje verwarrend als ik na het aanmaken een email krijg waarin staat: "U kunt dit e-mailadres toevoegen aan uw e-mailprogramma."
      In plaats van "U kunt dit e-mailadres over een uur toevoegen aan uw e-mailprogramma."

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X