Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dubbele mappen in Outlook en webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dubbele mappen in Outlook en webmail

    Goedemorgen,

    Ik heb ook mijn ZeelandNet e-mail op Outlook 2016 staan.
    Eerst kon ik niets verwijderen, na gezocht te hebben op dit forum zag ik staan dat ik het woordje 'inbox' neer moest zetten bij het pad van de hoofdmap.

    Door dit te doen kon ik inderdaad weer dingen verwijderen etc. alleen staan alle mappen nu wel dubbel zowel in outlook als in de webmail. Ik wil het allemaal gelijk hebben. Kan iemand me hierbij helpen?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Martijn, misschien heeft Outlook mappen zelf aangemaakt op de server omdat ze niet bestonden, en gebruikt deze nu niet meer omdat je hem nu goed hebt ingesteld.

    Je zou deze 'extra' mappen moeten kunnen verwijderen, dan zijn ze zowel uit Outlook als ook op de server weg.

    Reageer


    • #3
      Beste GoeRoe,

      Bedankt voor je tip. Echter heb ik dit al geprobeerd zonder resultaat.
      De mappen blijven automatisch terugkomen.

      Ook als ik ze uit de webmail omgeving van delta haal en ik start Outlook opnieuw op staan ze er weer.

      Reageer


      • #4
        Je hebt het over Webmail en over Outlook.
        Outlook.com in Windows 10 of Outlook uit Office ( 365 bijv.)?

        Taal staat in alle programma's op Nederlands?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Je hebt het over Webmail en over Outlook.
          Outlook.com in Windows 10 of Outlook uit Office ( 365 bijv.)?

          Taal staat in alle programma's op Nederlands?

          Ik heb het over de webmail van Delta dus via webmail.zeelandnet.nl en het programma Outlook van Microsoft Office.

          Reageer


          • #6
            En alles staat in het Nederlands

            Reageer


            • #7
              IMAP ingesteld en bij Geavanceerd bij de accountinstellingen staat INBOX zo vermeld:
              [img]7f3efbce-c5ee-4eee-b98d-a6f0e5455d67.jpg[/img]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                IMAP ingesteld en bij Geavanceerd bij de accountinstellingen staat INBOX zo vermeld:
                [img]7f3efbce-c5ee-4eee-b98d-a6f0e5455d67.jpg[/img]
                Ik heb het staan met een hoofdletter I misschien veranderd het als ik dit intyp zonder hoofdletter
                Ik ga het even proberen.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb het geprobeerd en na wat schijven met de instellingen op de webmail van delta is het gelukt!
                  Via de optie 'speciale mappen' in de webmail heb ik de mappen opnieuw ingedeeld.


                  Outlook gebruikt namelijk mapnamen zoals: 'Verwijderede items, 'Verzonden items' etc.

                  Als je deze toewijst aan de originele mappen dan staan ze allemaal goed.


                  Bedankt!

                  Reageer


                  • #10
                    Ik dacht dat het opgelost was maar te mappen blijven terugkomen.
                    De mappen die in Outlook staan zoals Verwijderde item, Verzonden items, Concepten staan nu ook in de webmail bovenop de al bestaande mappen in de webmail.
                    Met Outlook is dit precies andersom. Daar komen de mappen van de webmail extra bij, als ik deze verwijder of me voor de mappen afmeld komen ze gewoon terug.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X