Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spambom

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spambom

    sinds gisteren krijg ik opeens een spambom van AH en Netflix, wel 100 achter elkaar. Dus ik kijk naar de spam waarde die wordt toegekend, en stel mijn filter in van 20 naar 10. Nog steeds mail, met een lagere waarde (6,122) dus stel opnieuw mijn filter in van 10 naar 4 terwijl de onderste waarde op 3 staat. Wat denk je? krijg ik ze nog steeds???? spamwaarde 3,5. Om gek van te worden.
    De meeste mails staat zelfs helemaal geen spamwaarde bij en komen dus altijd door. Ook is het niet te doen de afzender in de blacklist te zetten want iedere mail heeft een andere afzender ondanks dat alles albert hein heet.
    wie weet wat te doen.

  • #2
    In dergelijke gevallen hebt helpt ww wijzigen meestal niet.
    Maar 'k zou het uit voorzorg in Mijn Delta even doen.

    Welk mailprogramma gebruik je? Heeft dat ook een SpamFilter?
    Oulook ( MS ) en Thunderbird bijv. wel.
    Je kunt ook op inhoud berichtregels maken, zodat in een mailprogramma de mailtjes met die inhoud in een bepaalde map geplaatst worden of verwijderd.
    Gebruik je een all-in-one virusbeveiliging? Heeft dat geen SpamFilter

    Maak een gmailaccount aan en stuur je mail door.
    Gmail heeft een betere protectie.

    Gebruik een gratis Spamfilter als Spamfighter Free etc.

    Stel je SpamFilter van Zeeland nog strenger.
    Zie: https://www.delta.nl/service/interne...111.1522827955

    In het ergste geval kan je bijv. een extra mailadres verwijderen als het de spuigaten uitloopt.

    Kijk verder nog eens op het Forum, want er staan meerdere topics momenteel op het Forum hierover.

    Reageer


    • #3
      Hoi boelie10, dankjewel voor je feedback. Er zijn meerdere topics met dit onderwerp. We houden het graag een beetje centraal, dus zou je je bericht in dit topic Spamfilter topic willen plaatsen? Dankjewel!

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X