Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spam van Albert heijn

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spam van Albert heijn


  • #2
    De kop van je bericht klopt niet, het is geen spam van Albert Hein. Maar van een stel criminelen op zoek naar prive gegevens. Momenteel is de spamfilter niet bepaald de beste en verdient een zeer grote verbetering. Daar kan ik je gelijk in geven. Maar deze mail niet op antwoorden je niet proberen je erop af te melden. Negeren en in de prullenbak mikken.

    Reageer


    • #3
      Als je een emailprogramma gebruikt, bijv. Thunderbird, maak je een berichtenfilter aan. Het onderwerp van de AH-spam is hetzelfde. Zet in het onderwerp "bevat" en een stukje uit het onderwerp van de mail. Kies verder voor "bericht verwijderen". In TH kun je dit berichtenfilter dan loslaten op je inbox en voila...alle AH verdwijnt als sneeuw voor de zon. Geldt ook voor NETFLIX. Ik heb deze acties zo juist uitgevoerd.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hansi
        Als je een emailprogramma gebruikt, bijv. Thunderbird, maak je een berichtenfilter aan. Het onderwerp van de AH-spam is hetzelfde. Zet in het onderwerp "bevat" en een stukje uit het onderwerp van de mail. Kies verder voor "bericht verwijderen". In TH kun je dit berichtenfilter dan loslaten op je inbox en voila...alle AH verdwijnt als sneeuw voor de zon. Geldt ook voor NETFLIX. Ik heb deze acties zo juist uitgevoerd.
        ik gebruik office 635 outlook kan dit hier ook in. graag enige uitleg waar en hoe ik dat moet doen

        Reageer


        • #5
          adeille, zie: https://support.office.com/nl-nl/art...7-56b59c96a586

          Reageer


          • #6
            Ook hier is het weer zo ver. Weer honderden spam-berichten die door Zeelandnet worden doorgelaten.
            Waarom krijgen ze dit toch maar niet onder controle? Dit gebeurd met enige regelmaat.
            Het kan wel goed, bij andere providers heb ik deze problemen nooit.

            Reageer


            • #7
              Er werd onlangs een nieuw Spamfilter aangekondigd?
              Is dit al ingevoerd?

              Je kan ook overgaan naar een Free Spamfilter als Spamfighter e.d.
              Of gebruik het Spamfilter van een mailprogramma als Thunderbird, Outlook 2016/365 etc.
              Dergelijke Spamfilters zetten deze Spammail meteen in de Spammap.

              Reageer


              • #8
                @Ptrol,
                Dat werkt niet voor een smartphone.

                Reageer


                • #9
                  beudeker84, laat dan je mail bijv. doorsturen naar een gmail-account bijv.
                  Die hebben betere Spamfilters.
                  Dan heb je er op je Smartphone minder last van.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste allemaal, er zijn meerdere topics over dit onderwerp. Om het een beetje centraal te houden, wil ik vragen om het topic van deze link Spamfilter topic aan te houden .

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X