Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan wel mail verzenden maar niet ontvangen met webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan wel mail verzenden maar niet ontvangen met webmail

    Ik heb sinds jaren weer eens webmail willen gebruiken, maar dit werkt niet meer, ik kan wel mail verzenden maar niet ontvangen. ( het inloggen is geen probleem)
    Ik heb het wachtwoord veranderd, CTL-F5, maar krijg geen nieuwe mail binnen.
    Ik lees hier in wat oudere berichten dat het een poosje een probleem is geweest maar wie weet nu de oplossing?
    Ps ik gebruik mijn webmail bijna nooit maar zou het toch wel fijn vinden dat de mail die er naar toe gezonden wordt er gewoon in komt te staan

  • #2
    Weet je zeker dat het e-mailadres waar je naartoe mailt, hetzelfde is als waarmee je inlogt?
    Er zijn immers mailboxen en aliassen. Van allebei kun je er meerdere hebben, zoals je in MijnDELTA kunt controleren.

    Misschien komt de mail binnen op een andere mailbox dan degene waarmee je ingelogd bent in de webmail. Of de mail wordt meteen door een van je apparaten gedownload waardoor je deze in de webmail niet terugziet.

    Reageer


    • #3
      Oke, bedankt zover.
      Ik heb alles uit Gmail verwijderd en weer via accounts toegevoegd.
      Alle instelling staan op laat bericht op de server staan.
      Het lukt nu wel om een mail te versturen naar mijn zeelandnet account, die komt binnen in Gmail.
      Nog steeds geen bericht in mijn webmail van zeelandnet. Ook de oude mails die naar mijn zeelandnet account gestuurd zijn zijn verdwenen. Ik snap niet goed wat er mis gaat... wie herkent dit?

      Peter

      Reageer


      • #4
        Peter, je doet dus 'iets' met Gmail. Dat maakt het wat gecompliceerder.

        Misschien heb je ingesteld dat berichten worden doorgestuurd naar Gmail en vervolgens verwijderd. Dat kan nuttig zijn om te voorkomen dat je postvak vol raakt. Maar als je dat niet wilt: kijk de instellingen in MijnDELTA eens na?

        Wat is de reden dat je hier nu induikt; als het bij Gmail binnenkomt en je mist daar geen berichten, heb je dan wel een probleem?

        Reageer


        • #5
          Ik kom steeds dichter bij de oplossing.
          Er staat idd een vinkje in mijn delta, die kan aan en uit en zorgt er voor dat er een bericht op de server blijft staan.(?)
          Op een of andere manier was Gmail niet meer goed geconfigureerd, het lijkt nu weer te werken.
          Ik kan ontvangen en verzenden vanaf mijn @zeelandnet account, alleen verdwijnt nu nog het het bericht van de server ondanks dat het vinkje goed staat. Ik blijf nog even door prutsen. Ik mis nu in elk geval geen berichten meer van mijn @zeelandnet account.

          Bedankt voor het meedenken

          Overigens, het bericht kwam juist niet meer binnen op Gmail, maar stond ook niet meer op mijn webmail.

          Reageer


          • #6
            Hallo Geertsema,

            Indien je probleem verholpen is wil ik je vragen om het beste antwoord te kiezen. Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen hoor ik dat natuurlijk graag.

            Reageer


            • #7
              Petje af Jenni! Nog voordat je je hebt voorgesteld, al het beste antwoord

              Reageer


              • #8
                Had Jenni al hier ( https://forum.zeelandnet.nl/de-huisk...html#post61723 ) gedaan.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X