Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord vergeten van ZeelandNet e-mailaccount

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hoi pmb1950,

    Ik lees dat je door mijn collega bent geholpen aan onze balie onlangs. Hoe is dat verlopen?
    Werkt alles weer zoals het hoort te werken en ben je tevreden met de geboden oplossing?

    We zien je bericht graag tegemoet!

    Reageer


    • #17
      Hallo Joeri
      Ja ik ben door een heel aardig meneer geholpen aan de balie. Alles werkte goed daar, maar ik kwam thuis en ging naar die naam van mij om in te loggen. Toen kwam er een schermpje waar ik in moest loggen. Deed dat op de naam met het nieuwe wachtwoord dat was aangemaakt. Maar dat werkte toch niet. En ik durfde ook niets te veranderen. Zo heel erg is dat niet want want die meneer had er wel voor gezorgd dat de mail gekoppeld was aan mijn gmail account. Daar komt alles nu binnen. Het is alleen erg vervelend dat de spam van Zeelandnet daar ook op binnen komt, heel veel sex mailtjes. Het is jammer dat de provider dat niet tegen kan houden!!
      Maar al met al ben ik heel goed en met veel geduld geholpen. Een heel kundige en vriendelijke meneer.
      Dus ga ik nu al de mail via gmail. com gebruiken.
      Een vriendelijke groet,pmb1950
      Marja

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X