Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra e-mail adres of alias

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extra e-mail adres of alias

    Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een extra email adres en een alias? Wat zijn de voordelen en hoe verander ik mijn huidige extra adressen? Wat zijn de gevolgen? Heb er 7 voor verschillende doeleinden. Heb ergens gelezen dat het veiliger is, maar waarom? Heb op dit forum al gezocht naar antwoorden, maar kan niets vinden. Ben een 70-plusser (en vrouw) , ha ha, graag niet te technisch qua uitleg.

  • #2
    Dit bericht per ongeluk in verkeerd onderdeel geplaatst. Hoe krijg ik dat verwijderd en in de goede categorie?

    Reageer


    • #3
      een extra emailadres is een extra postbus voor email.
      een alias is een andere, extra naam voor een bestaande postbus/emailadres.
      je kunt dat gewoon aanmaken en uittesten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Lotje
        Dit bericht per ongeluk in verkeerd onderdeel geplaatst. Hoe krijg ik dat verwijderd en in de goede categorie?
        dat kun je het beste overlaten aan een moderator.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Lotje
          Heb ergens gelezen dat het veiliger is, maar waarom?
          Fred44nl legt het al goed uit.

          Met een alias jezelf anders voordoen: [email protected][email protected] voor de buitenwereld.

          Maar: het is niet veiliger. Alleen meer werk om te beheren en uit elkaar te houden. Als je mail nu goed werkt zou ik het zo laten. Anders zit je straks te denken: welk e-mailadres heb ik op deze website ook alweer gebruikt?

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor alle reacties. Ik laat alles zo, want het werkt prima op deze manier.

            Reageer


            • #7
              Prima Lotje.

              Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X