Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellingen voor mijn E-mail account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellingen voor mijn E-mail account

    Werk al bijna 2 jaar met Windows 10, kan sinds enige tijd geen berichten meer verzenden via mijn account Zeelandnet, wel blijf ik berichten ontvangen via Zeelandnet.
    Meldingen: rechts onder in hoek: De instellingen voor Uw account Zeelandnet zijn verouderd:
    boven, horizontaal over het hele scherm, geile/beige band : "Dit account kan niet worden geopend. Mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat."
    Ondernomen actie : account verwijderen, heropstart, account toevoegen, synchroniseren, heropstart.
    Resultaat: meldingen blijven, kan niet verzenden

  • #2
    Beste ppeters13,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Ik wil je graag adviseren om het stappenplan te doorlopen.
    Graag verneem ik van je of dit heeft geholpen.

    Reageer


    • #3
      Beste ppeters13,

      Welkom op ons Serviceforum!

      Ik wil je graag adviseren om het stappenplan te doorlopen.
      Graag verneem ik van je of dit heeft geholpen.[/quote]
      Anette,
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      dank je.
      geprobeerd, vreemde is dat mijn wachtwoord plotsklap uit dubbel aantal tekens bestaat,
      synchronisatie- instellingen mooi in blauw, maar kan het niet activeren, dus daar stokt het stappenplan, sorry

      Peter Peters

      Reageer


      • #4
        Heb je een MijnDELTA account?
        Wellicht kun je daar je wachtwoord wijzigen en het nogmaals proberen door middel van het stappenplan?

        Reageer


        • #5
          Anette,

          heb MijnDelta account, daar wachtwoord gewijzigd, kom niet verder in stappenplan, heeft mijn E-mailaccount nu ook dit nieuwe wachtwoord, of waar moet ik dit wijigen.
          je hebt niet met een nerd te doen, schaar mezelf meer onder de digibeten

          Reageer


          • #6
            Geeft niets! Samen komen we er wel.

            Wel programma gebruik je voor je e-mail?
            Daar moet je inderdaad het wachtwoord nog aanpassen bij de instellingen.

            Reageer


            • #7
              Anette,

              daar heb je het, voordat ik Windows 10 had wist ik dat het Outlook was, nu weet ik het niet,
              heb ook steeds veel Spam, kan niet meer blokkeren etc, een manneke dat me daar bij helpt zegt dat alle problemen zijn opgelost als ik outlook installeer, zou me 200 euro kosten, niet vanwege het geld, maar dit stuit me tegen de borst, je moet en je zult Windows 10 installeren, het andere wordt niet meer ondersteund, heb alleen maar problemen en om het op te lossen moet je extra betalen.
              hoe , waar kan ik zien welk programma ik gebruik???

              Reageer


              • #8
                Anette,

                heb ik je boos gemaakt ??

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door ppeters13
                  Anette,

                  heb ik je boos gemaakt ??
                  Zo snel ben ik niet boos te maken hoor ppeters13!

                  Je kan natuurlijk ook gewoon gebruik maken van de webmail. Dit is gewoon gratis.

                  Dit is de website: https://webmail.zeelandnet.nl/

                  Sla hem op in je favorieten en dan kun je gewoon e-mails ontvangen en versturen. Dit is voor jou wellicht de makkelijkste manier.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb zelf niet veel ervaring met andere e-mailprogramma's dan Outlook.
                      Wellicht kunnen de andere forumleden je verderhelpen?

                      Reageer


                      • #12
                        Anette,

                        had hiervoor Windows Live Mail, kan ik nog altijd gebruiken, de mails komen daar nog gewoon binnen, maar dat programma zou niet meer ondersteund worden, nu gebruik ik gewoon het mailprogramma van Windows 10, hoe dat heet weet ik niet, het moet toch mogelijk zijn dat programma normaal en ook voor een digibeet te laten werken, heeft ook altijd gefunctioneerd, vond het niet fijn, maar dan maar proberen eraan te wennen. Heb geen probleem om een nieuw wachtwoord te gebruiken, het account moeten blijven bestaan, maar waar.
                        Heb nu een nieuwe smartphone en daar wil ik ook dit account op zetten, maar inderdaad ze vragen via wat ik wil ontvangen, zegt me niks, dus type ik "anders" in en dan gaat het niet, wat was de tijd dat we over dubbeltjes en kwartjes spraken toch heerlijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Stuur anders even een e-mail naar [email protected] met hierin:

                          Een verwijziging naar dit Topic en je klantgegevens en het telefoonnummer waarop je te bereiken bent, dan gaan we jou verder helpen.

                          Reageer


                          • #14
                            Anette,

                            zit de hele ochtend te wachten hoe je me verder gaat helpen.
                            heb gisteren, zoals gevraagd, nog mailtje gestuurd:?:?

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb van mijn collega begrepen dat je dit samen met hem hebt opgelost.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X