Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam e-mail naar map 'Spam'

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam e-mail naar map 'Spam'

    Ik heb de spamfilter goed ingesteld, ik krijg bijna geen spam meer. Maar alle spam verdwijnt niet in de map 'Spam'.
    Hoe kan ik er voor zorgen dat de spam automatisch in de map 'Spam' gaat.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Heb je het over het Spamfilter van Zeeland|Net?

    Dan zijn dit de instellingen: https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen
    Berichten gemarkeerd als spam worden dan direct definitief verwijderd

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Heb je het over het Spamfilter van Zeeland|Net?

      Dan zijn dit de instellingen: https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen
      Berichten gemarkeerd als spam worden dan direct definitief verwijderd

      Reageer


      • #4
        Maak je gebruik van het Spamfilter van ZeelandNet?
        Dan strak afgesteld, kan je lezen dat deze automatisch verwijderd wordt.

        Zie ook: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

        Of gebruik je een ander SpamFilter?

        Reageer


        • #5
          Ik gebruik de spam filter van zeelandnet

          Reageer


          • #6
            Hoi marijnvdgruiter,

            In enkele gevallen is het zo dat deze alleen gemarkeerd worden als 'mogelijke spam'.
            Het Spamfilter beoordeelt automatisch de inhoud van een bericht en geeft het bericht vervolgens punten. Deze punten zie je terug in de onderwerpregel van het bericht. Afhankelijk van het aantal toegekende punten en de instellingen van het Spamfilter ontvang je het bericht wel of niet.

            Mocht het een ongewenst bericht zijn, dan kun je deze uiteraard toevoegen aan de Blacklist. Wanneer deze wel gewenst is, kun je deze toevoegen aan de Whitelist.

            Reageer


            • #7
              Ik wil het spamfilter aanschaffen maar als ik bij mijn producten kijk, heb ik alleen gas, water en tv

              Reageer


              • #8
                [quote=vaisonne]Ik wil het spamfilter aanschaffen maar als ik bij mijn producten kijk, heb ik alleen gas, water en tv

                Reageer


                • #9
                  [quote=vaisonne]Ik wil het spamfilter aanschaffen maar als ik bij mijn producten kijk, heb ik alleen gas, water en tv

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi vaisonne,

                    Is je vraag naar wens afgehandeld inmiddels? Zo ja, wil je dan alsjeblieft het beste antwoord aanklikken?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                      Hoi vaisonne,

                      Is je vraag naar wens afgehandeld inmiddels? Zo ja, wil je dan alsjeblieft het beste antwoord aanklikken?
                      Dat heeft de OP al gedaan, en dat was niet vaisonne

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X