Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Berichten inbox terugplaatsen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Berichten inbox terugplaatsen

    Vanmiddag omstreeks 15.00 uur mijn inbox nog gecheckt, korte tijd later zie ik tot mijn schrik dat alle berichten uit mijn inbox verdwenen zijn.... Het is nu 20.27 uur en nog steeds niets terug in mijn inbox, hoe kan dit ? Kunnen mijn berichten terug geplaatst worden ? In de mapjes verstuurde berichten en concept staan de berichten nog wel.

    MvG


    Frank

  • #2
    Welkom op het serviceforum, Frank

    Hoe haal je je berichten op? Heb je misschien meerdere apparaten, en op een van die apparaten POP ingesteld?
    In dat geval heeft deze alle berichten opgehaald en verwijderd van de server. Je zult dan op dat apparaat moeten gaan zoeken naar je berichten.

    Gebruik je overal IMAP, dan gebeurt dit niet.

    Reageer


    • #3
      Dankjewel voor uw reaktie, deze is voor ,mij evenwel abracadabra POP ? IMAP?

      Wat ik gedaan heb is op mij iPad mijn zeelandnet mailbox geopend en mijn email gecheckt, vervolgens afgesloten.
      Later open ik deze zelfde mailbox op mijn laptop en zie dat mijn inbox berichten weg zijn...
      Wie zou deze evt. Terug kunnen plaatsen ?

      Mvg

      Frank

      Reageer


      • #4
        Als je ze met je ipad heb binnen gehaald dan staan ze daar nog en niet op je laptop

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door zeemacht
          Dankjewel voor uw reaktie, deze is voor ,mij evenwel abracadabra POP ? IMAP?
          Verdiep je er dan even in. Het is hier meerdere keren besproken, zie hier voor uitleg over IMAP en deze instructies voor het instellen van IMAP.

          Je iPad zal POP ingesteld hebben en zoals Dutchplace schrijft zal je mail daar nu staan. Terugzetten zou je misschien zelf kunnen doen:

          Maar ik weet niet of dat ook kan op een iPad, dat is toch een wat beperkt apparaat.

          In elk geval zul je jouw probleem alleen kunnen oplossen door ervoor te zorgen dat je iPad (en je pc) geen POP meer gebruikt.

          Reageer


          • #6
            Wederom bedankt ! Ik ga zien of me dit gaat lukken en ben me meer in de materie aan het verdiepen.


            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Oorspronkelijk gepost door zeemacht
            Dankjewel voor uw reaktie, deze is voor ,mij evenwel abracadabra POP ? IMAP?
            Verdiep je er dan even in. Het is hier meerdere keren besproken, zie hier voor uitleg over IMAP en deze instructies voor het instellen van IMAP.

            Je iPad zal POP ingesteld hebben en zoals Dutchplace schrijft zal je mail daar nu staan. Terugzetten zou je misschien zelf kunnen doen:

            Maar ik weet niet of dat ook kan op een iPad, dat is toch een wat beperkt apparaat.

            In elk geval zul je jouw probleem alleen kunnen oplossen door ervoor te zorgen dat je iPad (en je pc) geen POP meer gebruikt.

            Reageer


            • #7
              Beste zeemacht,

              Is het gelukt met de tips van GoeRoe?

              Indien het gelukt is wil ik je vragen om het beste antwoord te kiezen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X