Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan geen email versturen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • kan geen email versturen

    Ik heb een nieuw extra emailaccount aangemaakt. Het account verstuurt wel berichten maar ontvangt ze niet. Verder lukt het niet om het account ergens anders te installeren, niet in outlook, iphone of windows mail. Alleen webmail werkt, deels dus.

    Iemand suggesties?

  • #2
    Welkom op het serviceforum, pvandewater

    Om te beginnen: wacht een uurtje voordat je dat allemaal probeert. Het duurt namelijk even voordat het doorsijpelt in alle systemen.

    Laat je even weten of het dan wel lukt?

    Reageer


    • #3
      Ok. Gaan we proberen.

      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Welkom op het serviceforum, pvandewater

      Om te beginnen: wacht een uurtje voordat je dat allemaal probeert. Het duurt namelijk even voordat het doorsijpelt in alle systemen.

      Laat je even weten of het dan wel lukt?

      Reageer


      • #4
        Zoiets werkt niet op 1 minuut he, pak er gerust een paar uurtjes voor en dan werkt het wel hoor, ik spreek uit ondervinding!

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Dat klinkt niet best, pvandewater.

            Als je hoofdaccount ook niet herkend wordt ben ik wel benieuwd welke instellingen je gebruikt op de iPhone. Controleer deze eens met dit overzicht en let vooral op:
            - gebruikersnaam (volledig e-mailadres)
            - het instellen van SSL

            Overigens zou ik voor IMAP kiezen en niet voor POP als mailbox-type. Dan blijft de mail namelijk op de server staan en ziet de mailbox er hetzelfde uit als in de webmail.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Dat klinkt niet best, pvandewater.

              Als je hoofdaccount ook niet herkend wordt ben ik wel benieuwd welke instellingen je gebruikt op de iPhone. Controleer deze eens met dit overzicht en let vooral op:
              - gebruikersnaam (volledig e-mailadres)
              - het instellen van SSL

              Overigens zou ik voor IMAP kiezen en niet voor POP als mailbox-type. Dan blijft de mail namelijk op de server staan en ziet de mailbox er hetzelfde uit als in de webmail.
              Hallo GoeRoe,

              Deze instellingen heb ik exact zo gebruikt. Echter geen van mijn email-accounts wordt "gekoppeld" omdat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet herkend worden. Gisteren kon ik mijn hoofdaccount nog via webmail openen, maar dat kan nu ook niet meer. Inloggen in mijn Delta 'emailadressen' beheren lukt ook nog steeds niet. Ik ga nu bellen met Delta.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X