Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail meer versturen vanaf mijn iPhone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen mail meer versturen vanaf mijn iPhone


  • #2
    Wel SMTP authenticatie ingeschakeld en poort 465/SSL te gebruiken. Met juiste login en wachtwoord?

    Reageer


    • #3
      Ja heb ik gedaan, ook andere poorten geprobeerd

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mjdevisser
        De melding is Server accepteerd de ontvanger niet, omdat de server Relaying niet toestaat.
        komt die melding van Zeelandnet, of van jouw ISP ??

        Reageer


        • #5
          Deze melding kun je krijgen als:
          - je mail.zeelandnet.nl gebruikt terwijl je niet verbonden bent via ZeelandNet (maar bijvoorbeeld via mobiele data)
          EN
          - je geen gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt bij het verzenden van mail

          Het kan ook voorkomen dat je die melding krijgt bij de mailserver van een andere provider, zoals fred44nl schrijft, dat kun je dan oplossen met bovenstaande instellingen
          Zou dit het kunnen zijn?

          Reageer


          • #6
            Ik zit gewoon thuis op mijn eigen WiFi

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door mjdevisser
              Ik zit gewoon thuis op mijn eigen WiFi
              dan moet je ook de smtp-server van zeelandnet gebruiken en niet die van jouw ISP.

              Reageer


              • #8
                Heb mail.zeelandnet.nl ingesteld
                Naam en wachtwoord
                SSL
                465
                Ingesteld

                Reageer


                • #9
                  Het gaat over de uitgaande server, heb je hier identiteitscontrole ook ingesteld en inderdaad naam en wachtwoord opgegeven?
                  http://www.iphoneservice.nl/onderste...-instellen.htm

                  Reageer


                  • #10
                    Hen ik Idd gedaan

                    Reageer


                    • #11
                      Is bij Instellingen, Wifi wel je eigen zeelandNet wifi netwerk geselecteerd?

                      Reageer


                      • #12
                        Ook dat is het geval

                        Reageer


                        • #13
                          verwijder dat account es van je iPhone en begin dan overnieuw.

                          Reageer


                          • #14
                            ingaande en uitgaande mailserver moeten beiden op mail.zeelandnet.nl staan en met je zeelandnet wachtwoord zou alles moeten werken als je de WIFI op je telefoon naar je netwerk account hebt gezet van Zeelandnet of indien veranderd dat wachtwoord.
                            Succes Ben

                            Reageer


                            • #15
                              Beste mjdevisser,

                              Is het inmiddels al gelukt met je e-mailaccount aanmelden op je telefoon?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X