Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter

    Vandaag met veel moeite mijn blacklist (trachten) te vullen met een veelheid van spammaildomeinen. Na invoeren verwijder ik de spam uit mail mailboxen, zodat ik weet wat ik al gedaan heb. Ik wil alles opslaan en krijg de mededeling "OEPS soms gaat er iets fout" . Ik roep mijn blacklist op en zie dat er niets gewijzigd is. (Grote vloek!!) Alle moeite voor niets geweest en inmiddels ook al de spam uit mijn mailbozen gewist. {b]DIT IS AL DE DERDEMAAL DAT MIJ DIT IS OVERKOMEN [/b]
    De problemen bij DELTA en de spanfilters duren wel erg lang! zonder dat er enig uitzicht is op verbetering
    Doe ik iets fout?
    Ik ben DELTA/Zeelandnet abonnee met eet DELTA en ZEELANDNET account (Alles in 1, Premium, Gas, Elektriciteit, TV)
    Ik begin te overwegen om alles bij DELTA weg te halen.

  • #2
    Aan de problemen met het SpamFilter wordt gewerkt.
    Neem topics als deze ( https://forum.zeelandnet.nl/internet...html#post53216 ) maar eens door.

    Maar als dit SpamFilter je problemen geeft, waarom probeer je geen ander?
    Veel Alles-in-1 Beveiligingsprogramma;s hebben ook een SpamFilter aan boord.

    Ook zijn er gratis SpamFilters als http://www.spamfighter.com/SPAMfight...SAAEgJbevD_BwE

    Mailprogramma's als bijv. Thunderbird en Outlook Office hebben ook SpamFilters aan boord.

    Meerdere mogelijkheden dus.
    Ik gebruik het SpamFilter van ZeelandNet zelf niet.
    Gratis lijkt leuk, maar is niet echt inzichtelijk en handzaam in gebruik.

    Reageer


    • #3
      Het schijnt dat je ook nog moet betalen voor een spamfilter die niet werkt van delta.... onbegrijpelijk!

      Reageer


      • #4
        spamfilter, met name blacklist werkt nog niet.
        Betalen is maar hoe je het bekijkt, je betaalt voor abo, en afhankelijk soort abo zit die 'simpele' spamfilter inbegrepen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Mailprogramma's als bijv. Thunderbird en Outlook Office hebben ook SpamFilters aan boord.
          Meerdere mogelijkheden dus.
          Ik gebruik het SpamFilter van ZeelandNet zelf niet.
          Gratis lijkt leuk, maar is niet echt inzichtelijk en handzaam in gebruik.

          Reageer


          • #6
            Dat ik er zelf ook nog controle over heb, vind ik erg belangrijk.
            Anders loop je het risico dat er def. mail verwijderd wordt, dat als Spam aangemerkt wordt en het voor jou niet is.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Dat ik er zelf ook nog controle over heb, vind ik erg belangrijk.
              Anders loop je het risico dat er def. mail verwijderd wordt, dat als Spam aangemerkt wordt en het voor jou niet is.
              Deels mee eens, geef de optie om te zien hoeveel spam er is tegengehouden maar vooral de afkomst(sender).
              De spam niet binnenhalen is wel de juiste weg.
              De sender is om whitelist goed in te kunnen richten.
              (controle is echter een illusie)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Aan de problemen met het SpamFilter wordt gewerkt.
                ja daar heb je lekker wat aan, het is al maanden en maanden knudde

                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Maar als dit SpamFilter je problemen geeft, waarom probeer je geen ander?
                als een provider iets aanbied, al is een een service, mag je verwachten dat het gewoon werkt. En dat doet het dus niet
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Ook zijn er gratis SpamFilters als .....
                Mailprogramma's als bijv. Thunderbird en Outlook Office hebben ook SpamFilters aan boord.
                de meeste gebruikers willen de spam gewoonweg niet binnenkrijgen... daarom willen die een filter op de server, niet op de eigen pc.


                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Gratis lijkt leuk, maar is niet echt inzichtelijk en handzaam in gebruik.
                het is niet gratis... het zit in de abo prijs.

                Reageer


                • #9
                  Inderdaad zit het in de meeste abo's.
                  Maar je het moet wel zelf instellen en afregelen.

                  En juist dat laatste is voor de meeste klanten allesbehalve makkelijk.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X