Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter (Whitelist & Blacklist)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter (Whitelist & Blacklist)

    Ik kan de opgegeven Whitelist en Blacklist niet zien. Ik kan de listen dus ook niet alfabetisch organiseren.
    Doe ik iets verkeerd? HULP GEVRAAGD!:?
    In de oude constellatie kon ik deze listen wel zien, en voor meerdere van mijn e-mail adressen dezelfde spamlijsten gebruiken, en kon ik achteraf schrijffouten corrigeren.
    Om spamlisten te wijzigen moet ik wel door veel meer webpagina's bladeren dan daarvoor. De webvolgorde komt mij als gebruiker onlogisch over. Vroegere was het voor mij als gebruiker logischer georganiseerd.

  • #2

    Reageer


    • #3
      IK kon wel pogingen doen om de instellingen te wijzigen, maar zij werden niet vastgelegd.
      De wijze van instellen komt mij niet zo logisch over. Ik kan niet alfabetisch sorteren zodat ik hetzelfde spamadres onbedoeld meerde keren invoerde (met waa5rscghiwing: Spamadres bestaat al) .Ik kan geen blacklist opgeven voor al mijn accounts (kon vroeger wel)
      Ja ik heb een DFELTA account, anders kan ik niet bij de blacklist komen.
      IK heb nog geen pogingen opnieuw gedaan, bang voor teleurstelling en tijdverspilling. Heb geen bericht gezien op homepage dat problemen met spamfilter opgelost zijn.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X