Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email berichten blijven steeds terug komen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Email berichten blijven steeds terug komen

Ik heb even een andere telefoon in gebruik omdat mijn normale telefoon opgestuurd moest worden. Ik heb de email ingesteld zoals hier staat beschreven op de website van Delta. https://www.zeelandnet.nl/video/beki...n_Android.html
    Maar ik kan nu e-mails blijven verwijderen want ze blijven steeds terugkomen, ook alle spam berichten, ook nadat ik ze op mijn laptop ook al lang verwijderd heb. Op mijn gewone telefoon had ik dit niet.
    Hoe kan ik dit nu voorkomen?

Dat is het gevolg van het instellen van een IMAP-account. Als je kiest voor een POP3 account, haal je de mail binnen van de Zeelandnetserver en is die daar ook gelijk verwijderd. Je kunt hem dan ook niet meer op je laptop binnenhalen, of je moet op de telefoon kiezen om de mail nog enkele dagen op de server te laten staan.
    De instellingen voor POP3 zijn voor inkomende mail:
    server: mail.zeelandnet.nl
    Poort 995
    Beveiliging: SSL
    Voor uitgaande mail zijn de instellingen behalve het poortnummer gelijk. De poort is hier 465.

De instelling om de mail eventueel 1 of meerdere dagen op de server van Zeelandnet beschikbaar te houden om die ook op je laptop te kunnen downloaden zou je ook ergens bij de instellingen van het account moeten kunnen terugvinden.

Reageer

O.k. bedankt dan zal dat bij mijn normale telefoon wel zo zijn ingesteld. Ik weet het niet want die deed ik automatisch installeren maar deze moest handmatig.
      Ik weet wel dat de instellingen van de mail op de laptop zo ingesteld staat dat berichten na 5 dagen van de server verwijderd worden.

Reageer

Nu krijg ik helemaal geen emails meer op mijn telefoon

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Robert
          Nu krijg ik helemaal geen emails meer op mijn telefoon
          Heb je iets gewijzigd?

Reageer

Opgelost want ik heb Mymail gedownload van de Playstore en dan heb je het niet.

Maak het jezelf niet nodeloss ingewikkeld: via de Play Store download en installeer je "myMail", en vanaf dat moment heb je een app op je mobieltje waarmee je AL (!!!!) je emailaccounts kunt beheren!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X