Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

instellingen voor outlook.com

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • instellingen voor outlook.com

    Graag wil ik de webversie van outlook gaan gebruiken met een pop account van zeelandnet. Is dit mogelijk? Want de popinstellingen die opgegeven worden, 993 voor inkomend en 465 voor uitgaand geven steeds een communicatiefout aan.

  • #2
    ik denk dat het 995 moet zijn:
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

    heb je ook SSL aangevinkt ??

    Reageer


    • #3
      Hallo Fred, helemaal goed, stapje verder, nu stuiten op het volgende probleem: het programma geeft een foutmelding over de uitgaande mail met poort 456.

      Reageer


      • #4
        Hallo Fred, helemaal goed, stapje verder, nu stuiten op het volgende probleem: het programma geeft een foutmelding over de uitgaande mail met poort 456.sorry 465 heb ik gebruikt

        Reageer


        • #5
          wat is de foutmelding ??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            wat is de foutmelding ??
            De foutmelding is: Failed to authenticate to the server 'mail.zeelandnet.nl' Port '465'. Please verify your credentials

            Reageer


            • #7
              ik neem aan dat gebruikersnaam en wachtwoord ook daar goed zijn ingevuld.
              SSL ook aangevinkt ??

              hier staat het stappenplan hoe je alle instellingen kunt controleren:
              https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(35552)

              Reageer


              • #8
                ik ga het hele stapoenplan vanavond uitproberen, ik laat nog weten hoe het ging.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sjaak
                  ik ga het hele stapoenplan vanavond uitproberen, ik laat nog weten hoe het ging.
                  Heb je een update voor ons?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Oorspronkelijk gepost door Sjaak
                    ik ga het hele stapoenplan vanavond uitproberen, ik laat nog weten hoe het ging.
                    Heb je een update voor ons?
                    Helaas door ziekte uitgesteld, maar na wat proberen met andere poortnummers maar uitgaande server van Outlook in gebruik genomen, andere poortnummers o.a 100, 25, en om nu vanaf 1 alles te proberen....?

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien een optie om even opnieuw te beginnen met het instellen van het emailadres. Hier heb je een stappenplan wat makkelijk uitlegt wat en waar je allemaal moet invullen voor verschillende programma's.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X