Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

instellingen voor outlook.com

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• instellingen voor outlook.com

Graag wil ik de webversie van outlook gaan gebruiken met een pop account van zeelandnet. Is dit mogelijk? Want de popinstellingen die opgegeven worden, 993 voor inkomend en 465 voor uitgaand geven steeds een communicatiefout aan.

ik denk dat het 995 moet zijn:
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

heb je ook SSL aangevinkt ??

Reageer

Hallo Fred, helemaal goed, stapje verder, nu stuiten op het volgende probleem: het programma geeft een foutmelding over de uitgaande mail met poort 456.

Reageer

Hallo Fred, helemaal goed, stapje verder, nu stuiten op het volgende probleem: het programma geeft een foutmelding over de uitgaande mail met poort 456.sorry 465 heb ik gebruikt

Reageer

wat is de foutmelding ??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            wat is de foutmelding ??
            De foutmelding is: Failed to authenticate to the server 'mail.zeelandnet.nl' Port '465'. Please verify your credentials

Reageer

ik neem aan dat gebruikersnaam en wachtwoord ook daar goed zijn ingevuld.
              SSL ook aangevinkt ??

hier staat het stappenplan hoe je alle instellingen kunt controleren:
              https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(35552)

Reageer

ik ga het hele stapoenplan vanavond uitproberen, ik laat nog weten hoe het ging.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sjaak
                  ik ga het hele stapoenplan vanavond uitproberen, ik laat nog weten hoe het ging.
                  Heb je een update voor ons?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Oorspronkelijk gepost door Sjaak
                    Heb je een update voor ons?
                    Helaas door ziekte uitgesteld, maar na wat proberen met andere poortnummers maar uitgaande server van Outlook in gebruik genomen, andere poortnummers o.a 100, 25, en om nu vanaf 1 alles te proberen....?

Reageer

Misschien een optie om even opnieuw te beginnen met het instellen van het emailadres. Hier heb je een stappenplan wat makkelijk uitlegt wat en waar je allemaal moet invullen voor verschillende programma's.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X