Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

afwezigheidsmelding of automatisch antwoorden instellen webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • afwezigheidsmelding of automatisch antwoorden instellen webmail

    Beste,

    Ik wil graag ivm vakantie een afwezigheidsmelding instellen. Helaas kan dit niet in outlook ivm imap/pop3 account. Ook in outlook een automatische regel mbt automatisch email verzenden op binnenkomende mail kan niet omdat je hiervoor telkens outlook moet opstarten en dat was ik op vakantie niet van plan. Nu is mijn vraag.
    Kan ik in de zeeland webmail omgeving een automatische email opstellen welke standaard op binnenkomende email wordt verzonden. Of is er een andere manier om dit te bewerkstelligen? Alvast mijn dank voor de reacties.

  • #2
    Dat is in Webmail niet mogelijk.
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=328,E=0000071406528235264,K=8153,Sxi =1,case=guid({79119234-2EF8-43C7-8205-725EDF06C70E}),TS=ZEELANDNETNL_2016

    In Outlook van MS Office in Office 365-, Outlook.com- of Exchange-account ook in te stellen: https://support.office.com/nl-nl/art...ID=HA102749461

    Voor andere versies: https://support.office.com/nl-nl/art...rs=nl-NL&ad=NL

    Of in Outlook.com
    Zie deze uitleg: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-ber...in-outlook-com

    Reageer


    • #3
      Maar dit zijn oplossingen voor een windows Exchange-account maar dat is zeelandweb toch niet? Want in outlook is ingesteld middels imap.

      Reageer


      • #4
        En een regel in outlook aanmaken kan idd maar dat werkt alleen als he outlook opent. En op vakantie heb ik de laptop niet bij me. Mensen krijgen dus dan pas bericht wanneer outlook weer geopend wordt en niet meteen als ze de mail verzenden...

        Reageer


        • #5
          is dit misschien iets:
          [img]a59b4789-9373-456b-a573-178a8347eb97.jpg[/img]

          Reageer


          • #6
            Het onderdeel wat Fred noemt wordt gebruikt om standaard antwoord in te vullen wat je later dan in een bericht kunt zetten.

            De webmail heeft geen mogelijkheid om een afwezigheidsbericht in te stellen.

            Reageer


            • #7
              Dan kan ik alleen adviseren om je e-mail (in Mijn DELTA) door te sturen naar een e-mailadres waarbij dat wel kan. Ik weet bijvoorbeeld van gmail.com dat je het daar wel kunt instellen. Ook is het mogelijk om dat te doen met je zeelandnet.nl adres als afzender. De ontvanger merkt er dan weinig tot niets van, dat je dat niet bij ZeelandNet zelf hebt ingesteld.

              Reageer


              • #8
                Uitleg: https://help.pluscloud.nl/hc/nl/arti...gheidsbericht-

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X