Beste,
Ik wil graag ivm vakantie een afwezigheidsmelding instellen. Helaas kan dit niet in outlook ivm imap/pop3 account. Ook in outlook een automatische regel mbt automatisch email verzenden op binnenkomende mail kan niet omdat je hiervoor telkens outlook moet opstarten en dat was ik op vakantie niet van plan. Nu is mijn vraag.
Kan ik in de zeeland webmail omgeving een automatische email opstellen welke standaard op binnenkomende email wordt verzonden. Of is er een andere manier om dit te bewerkstelligen? Alvast mijn dank voor de reacties.
Ik wil graag ivm vakantie een afwezigheidsmelding instellen. Helaas kan dit niet in outlook ivm imap/pop3 account. Ook in outlook een automatische regel mbt automatisch email verzenden op binnenkomende mail kan niet omdat je hiervoor telkens outlook moet opstarten en dat was ik op vakantie niet van plan. Nu is mijn vraag.
Kan ik in de zeeland webmail omgeving een automatische email opstellen welke standaard op binnenkomende email wordt verzonden. Of is er een andere manier om dit te bewerkstelligen? Alvast mijn dank voor de reacties.
Reageer