Sinds kort kan ik mijn I-Mappen niet meer zien op mijn Android mobiel (Samsung S8), het zijn voornamelijk de extra mappen die bij mij onder Postvak In- Map Concepten staan in Microsoft Outlook 2010. Nooit geen problemen met de synchronisatie van mijn Samsung mail programma gehad in combinatie met Microsoft Outlook 2010 op mijn Windows 10 laptop. Mijn Samsung S8 heeft jongstleden wel een update gedaan van het Samsung mail programma. Zijn daar toevallig al meer klachten van?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
I-mappen synchronisatie
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Beste Tim, Wat bedoel je precies met instellingen en samenwerking tussen beide? In Outlook staan de instellingen zoals ze volgens mij behoren volgens procedure met inkomende en uitgaande mail (mail.zeelandnet.nl) poorten (993)/(465) beveiliging (SSL) etc. De I-Mappen staan al jaren volgens Outlook instellingen zoals aanbevolen in Query. De onderliggende mappen op naam met de daarin verplaatste mails heb ik staan in Postvak IN- map concepten .
Op de Samsung kan ik weinig instellen, die neemt de meeste I-Mappen zo over. Met tevens een mogelijkheid om de optie alle Mappen te laten zien, en daar zit momenteel het probleem. Die zijn niet meer zichtbaar na een update van Samsung Mail. Wanneer ik naar die zgn. alle mappen ga en daar de map Concepten activeer zie ik geen onderliggende mappen met mail meer. Dan zie ik de tekst "Mogelijk hebt u e-mails die nog niet zijn opgehaald van de server". Vervolgens probeer ik die binnen te halen maar mislukt dit.
Reageer
-
Allen, het probleem is inmiddels opgelost. Op de Samsung S8 een nieuwe map Concepten aangemaakt onder Postvak IN. Dit werd geweigerd daar er al een was uiteraard, maar de reactie van het Samsung mail programma was dat de originele Concepten map nu wel geopend kon worden met de daarbij onderliggende mappen met mails. Echter die zijn dan opnieuw gedownload van de zeelandnet mail server daar deze niet meer op mijn mobieltje stonden.
Dank voor de support in deze storing.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer