Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

outlook 2007 mappen in andere taal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • outlook 2007 mappen in andere taal

    Ik heb outlook 2007 op mijn computer onder windows 10 en ineens zijn er een aantal mappen in de Finse taal. Ik krijg ze niet terug naar het Nederlands. Taalinstellingen staan goed en heb ook dit geprobeerd outlook.exe /resetfoldernames zonder resultaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

  • #2
    Na een grote update van veel Windows Office programma's vanmorgen heb ik dit probleem helaas ook. Niet alle mappen/woorden staan in het Fins, maar een groot deel wel. Er zat waarschijnlijk iets fout in de update ?
    De oplossing ??????

    Reageer


    • #3
      Het verwijderen vd update KB4011086 zou helpen maar er staan nog bepaalde mappen in de verkeerde taal.

      Reageer


      • #4
        Kijk eens bij de updates.
        Staat deze update er geen 2x?
        Zo ja, uninstall beide.

        Zie reactie vleermoes (21:55 uur) : https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1801289

        Reageer


        • #5
          Sinds kort kan ik mijn I-Mappen niet meer zien op mijn Android mobiel, het zijn voornamelijk de extra mappen die bij mij onder Postvak In- Map Concepten staan. Nooit geen problemen gehad in combinatie met Microsoft Outlook 2010 op mijn Windows 10 laptop. Mijn Samsung S8 heeft jongstleden wel een update gedaan van het Samsung mail programma. Zijn daar toevallig al meer klachten van?

          Reageer


          • #6
            De taal die outlook plotseling hanteert lijkt me eerder Zweeds ; maar hoe krijg ik het weg ?? m.a.w. hoe verwijder ik de gewraakte update van 13 september als dat schijnt te helpen. ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rico10
              Sinds kort kan ik mijn I-Mappen niet meer zien op mijn Android mobiel
              Sorry Rico, dat heeft hier niets mee te maken. Even via 'Stel een vraag' een apart topic voor maken alsjeblieft

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door patriciapollux
                De taal die outlook plotseling hanteert lijkt me eerder Zweeds ; maar hoe krijg ik het weg ?? m.a.w. hoe verwijder ik de gewraakte update van 13 september als dat schijnt te helpen. ?
                Dit probleem is hier ook genoemd: [url=https://www.security.nl/posting/531024/Update+voor+Outlook+2007+verandert+taalinstelling+ naar+Zweeds[/url]Office 2007 wordt vanaf volgende maand niet meer ondersteund. Als je nu niet overstapt op iets nieuwers, loop je straks het risico slachtoffer te worden van ransomware omdat er gebruik gemaakt gaat worden van lekken die niet meer opgelost worden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door patriciapollux
                  De taal die outlook plotseling hanteert lijkt me eerder Zweeds ; maar hoe krijg ik het weg ?? m.a.w. hoe verwijder ik de gewraakte update van 13 september als dat schijnt te helpen. ?
                  Seniorweb PC hulp gaf mij als abonnee de juiste instructies - update KB4011086 2x verwijderd en de nederlandse taal is weer terug.!

                  Reageer


                  • #10
                    Gevonden op SeniorWeb:
                    Let op : Mocht KB4011086 niet aanwezig zijn maar wel KB4011087, dan kan deze verwijderd worden om het probleem op te lossen.

                    Reageer


                    • #11
                      Heb net systeem herstel gedaan en opgelost

                      Reageer


                      • #12
                        ik heb ook het probleem, ben het gaan opzoeken en de taal is nu Zweeds !! ik ga de hierboven vermelde oplossing proberen en kijken of het werkt, herstel van outlook met de CD daar lukt het niet mee !

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X