Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

email op de Ipad instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• email op de Ipad instellen

geacht team,
    ik heb een nieuwe IPad gekocht maar krijg niet mijn mail volledig werkend, uitgaande mail wel maar de mails komen niet binnen.
    wat moet ik doen om het wel voor elkaar te krijgen????

Hallo Erichmayer, welkom op het forum.

Kijk eens in onze handleiding voor iOS.

Daarnaast moet ik wel zeggen dat er enkele problemen zijn met onze e-mailserver die bij veel klanten voor problemen zorgt. Dus hier kan het eventueel mee te maken hebben, mocht het niet lukken na het doorlopen van de handleiding.

Reageer

@TimH: waarom zien we deze problemen met de e-mailserver niet bij de storingen staan? Vorige week waren er ook problemen en werd dit wel gedaan.

Je voorkomt hierdoor misschien dat klanten dan gaan bellen en /of een vraag hierover op het Forum hoeven stellen.

Reageer

bedankt ik hoop er uit te komen, groet van Nicoline (vrouw van Erich Mayer)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          @TimH: waarom zien we deze problemen met de e-mailserver niet bij de storingen staan? Vorige week waren er ook problemen en werd dit wel gedaan.

Je voorkomt hierdoor misschien dat klanten dan gaan bellen en /of een vraag hierover op het Forum hoeven stellen.
          Een goede vraag. Wel is het zo dat er een bandje speelt bij het bellen naar de Klantenservice. Het probleem is voor een groot deel ook opgelost, maar speelt bij veel klanten nog wel. :?

Oorspronkelijk gepost door erichmayer
          Succes

Reageer

Oorspronkelijk gepost door erichmayer
            Bedankt het lukte uiteindelijk dankzij een nieuw wachtwoord en de link naar de handleiding iOS, blij en gelukkig
            Nicoline Mayer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X