Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

account zeelandnet werkt opeens niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • account zeelandnet werkt opeens niet meer

    Ik kan sinds 18.00 uur vanavond opeens geen mail meer versturen/ontvangen via zeelandnetaccount.
    Daarvoor nooit problemen en ik heb niks gewijzigd,nu krijg ik steeds:de e-mail server reageert niet.Controleer of je de juiste accounting hebt ingevoerd in de e-mail instellingen,maar dat heb ik al paar keer gedaan en niks helpt.
    Wie kan mij helpen

  • #2
    Probeer via de webmail. https://webmail.zeelandnet.nl/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Leonneku
      Ik kan sinds 18.00 uur vanavond opeens geen mail meer versturen/ontvangen via zeelandnetaccount.
      Daarvoor nooit problemen en ik heb niks gewijzigd,nu krijg ik steeds:de e-mail server reageert niet.Controleer of je de juiste accounting hebt ingevoerd in de e-mail instellingen,maar dat heb ik al paar keer gedaan en niks helpt.
      Wie kan mij helpen
      Ik blijf het even volgen ik heb namelijk dezelfde problemen.

      Reageer


      • #4
        Ik heb dat probleem ook bij mijn iphone met dezelfde melding. Heb het al opnieuw ingesteld maar ook dat werkt niet. Via webmail werkt de mail wel.

        Reageer


        • #5
          Hier hetzelfde probleem. Zal wel storing zijn vermoed ik.

          Reageer


          • #6
            Ja, hier ook. Precies tzelfde probleem, deed eerst moeilijk over encryption. Nu doet ie wel zenden maar niet ontvangen (op IPad & laptop allebei niet). Webmail werkt wel.

            Reageer


            • #7
              zo te zien ligt de smtp-server er uit.
              via webmail kun je wel een email versturen.

              Reageer


              • #8
                Ik heb hetzelfde probleem op iPhone, iPad en laptop.
                Ongetwijfeld zal er een mail-storing zijn.
                Op de website van zeelandnetn staat dat eer geen storingen zijn.
                Live mail werkt wel!

                Reageer


                • #9
                  Microsoft Live Mail werkt prima

                  Reageer


                  • #10
                    Storing staat (nu) wel vermeld onder: Storingen en Onderhoud

                    Reageer


                    • #11
                      heb precies hetzelfde. kan nu niet meer verzenden, maar ook niet meer ontvangen.
                      dacht dat het aan een update van mozilla thunderbird lag, of een virus, maar niet dus...
                      wat dat betreft gerustgesteld, maar de enige manier om nog te mailen is nu direct via de server van zeelandnet.
                      wilde ze contacteren via facebook, maar die link werkte niet. heb ze dan maar een email gestuurd.

                      Reageer


                      • #12
                        Ook wij hebben dit probleem met de Ipads. Gek genoeg niet met de iphone.
                        Oorspronkelijk gepost door Leonneku
                        Ik kan sinds 18.00 uur vanavond opeens geen mail meer versturen/ontvangen via zeelandnetaccount.
                        Daarvoor nooit problemen en ik heb niks gewijzigd,nu krijg ik steeds:de e-mail server reageert niet.Controleer of je de juiste accounting hebt ingevoerd in de e-mail instellingen,maar dat heb ik al paar keer gedaan en niks helpt.
                        Wie kan mij helpen

                        Reageer


                        • #13
                          Bij ons, Vlissingen, precies het zelfde systeem. Maar aangezien het nu ook bij de storingmeldingen staat, is Zeelandnet op de hoogte en zullen ze het oplossen, neem ik aan (en hoop ik).... ;-)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door klipmail
                            Ook wij hebben dit probleem met de Ipads. Gek genoeg niet met de iphone.
                            dat komt omdat jouw iPhone de smtp-server van jouw iphone-abonnement gebruikt en niet die van Zeelandnet.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik dacht dat het aan mijn computer lag na een update o.i.d, en daardoor, als "leek", in mijn instellingen zitten kloten. Ik hoop dat ik nu niets verkeerd heb gedaan in die email-instellingen (poortinstellingen e.d.). Zeelandnet zou in het vervolg beter direct een zeer duidelijke melding bij of boven de 'Nieuwsberichten' op hun homepage zetten, of een pop-up venster. Zonder melding(en) weet je het niet en denk dat alles normaal werkt. Dan had ik waarschijnlijk ook geen belangrijke post gemist. Na telefonisch contact kwam er achter dat er een storing is, en ook dat ik via webmail mijn email wel kan lezen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X