Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan het dat je mail niet altijd ontvangt van dezelfde persoon?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kan het dat je mail niet altijd ontvangt van dezelfde persoon?

Kan het zo zijn dat ik de ene keer wel en de andere keer geen mails ontvang van dezelfde persoon? Ik ben in conclaaf met iemand van een webshop waar ik wat heb besteld, betaald maar nooit is geleverd en het bedrag nu na bijna 3 mnd nog terug moet krijgen. Ze beweren dat ze mij altijd hebben geantwoord maar heb die mails niet allemaal ontvangen op een paar enkele na.... kan dit dan ook? Heb nooit geen problemen met de mail met iemand dus vind het vreemd dat ze dit zeggen...

Ja, dit is mogelijk al zou je denken van niet.
    Ik heb afgelopen vrijdag zeshonderd mails verstuurd (dat doe ik elke week) waarbij ik van - alleen - een aantal ZeelandNet klanten klachten kreeg dat ze de mail niet gehad hebben.
    Voor het verzenden gebruik ik een professionele aanbieder, die van elke mail aangeeft of hij onbestelbaar retour is gekomen of dat hij is afgeleverd. In dit geval zijn ze allemaal afgeleverd, maar toch zijn er klachten.

Ik hoop nog op een inhoudelijke reactie van ZeelandNet hierover.

Reageer

3 maanden bezig om je geld terug te krijgen ??
      ze beweren dat ze je altijd geantwoord hebben ??

stuur ze maar es een aangetekende brief, misschien dat dat beter werkt

Reageer

Goeroe, dankje voor je snelle antwoord maar wel vreemd dat het vanaf mijn zeelandnet mailadres naar 2 verschillende mailadressen van dezelfde persoon is welke niet aankomen... ik verwacht zelf een zoethoudertje... aangezien er meerdere mensen met dezelfde klacht zijn bij die webshop en ook geen mailtjes terugkrijgen... Dus het zou dan eerder kunnen dat haar mailadres weigert?

Fred44nl, dat beweren ze idd. Het frapante is dat ik net wel opeens een mailtje terug krijg van desbetreffende persoon nadat ik online aangifte heb gedaan bij de politie... maar miss is een aangetekende brief idd een beter idee!

Reageer

Kleine kanttekening:
          In Nederland bestaat geen briefgeheim op e-mail, dus nooit prive dingen versturen in een e-mail.

Verder bestaat er geen ontvangst-bevestiging van e-mail, ook al heet het vaak wel zo.
          Belangrijke dingen dus altijd op papier in een enveloppe versturen en niet via email.

Tot slot, nooit bestellen bij een webshop waar geen thuis, of correspondentie adres van bekend is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
            Kleine kanttekening:
            In Nederland bestaat geen briefgeheim op e-mail, dus nooit prive dingen versturen in een e-mail.
            Na de verkiezingen hopelijk wel, als het dan weer wordt aangenomen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X