Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail verzenden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail verzenden

    Mijn email wordt niet verzonden, blijven in postvak uit staan. Wat kan ik hier aan doen?Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor [email protected]. Met de naam die ervoor staat krijg ik dit steeds.

    Onderwerp ''
    Serverfout: 550
    Reactie van server: 550 5.1.1 ..........zeelandnet.nl>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table
    Server: 'mail.zeelandnet.nl'
    Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
    Protocol: SMTP
    Poort: 25
    Beveiligd(SSL): Nee

  • #2
    Loop je instellingen nog eens na: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.WaO-_LkUm72

    Overigens is het aan te bevelen een ander mailprogramma te gaan gebruiken.
    WLM wordt niet meer ondersteund door MicroSoft.
    Een evt. vervanger zou Thunderbird kunnen zijn of bijv. Outlook van MS Office'.

    Hier een link met veel uitleg en alternatieven: https://www.seniorweb-leek.nl/ja/art...osoft-adressen

    Reageer


    • #3
      Asfra, zou het kunnen dat je een typfout in het e-mailadres hebt gemaakt? Het lijkt niet te bestaan.
      Je kunt ook proberen om het via de webmail te versturen, dan weet je het zeker

      Reageer


      • #4
        Bij mij heeft het nu 2 keer geholpen om het wachtwoord te wijzigen.
        Moet dit elk jaar zeelandnet?

        Reageer


        • #5
          Beste,

          Ik ben op een iPad een Zeelandnet email aan het instellen. Het werkt voor een deel. Kan wel inkomende emails ontvangen maar mails versturen werkt niet. Heb al diverse aanpassingen gedaan in de SMTP deel. Heb ook het stappenplan hier gevolgd maar dat werkt ook niet. Hierin staat dat je het email adres moet invullen bij gebruikersnaam. Dit werkt bij mij niet. Vul ik alleen de gegevens voor @, dan accepteert dit wel maar vervolgens kan ik geen mailtjes versturen. Heb ook SSL aangepast, uit en aan gezet, wachtwoord identiteitscontrole aangevinkt. Helaas werkt het nog steeds niet.
          De twee foutmeldingen die ik krijg is. Incorrect gebruikersnaam of wachtwoord of de bekende foutmelding zoals hierboven.
          Ik gebruik mijn eigen wifi op mijn werk. Dus geen Zeelandnet wifi. Ook via mijn eigen 4G zelfde probleem. Ik lees dat je een andere SMTP moet instellen als je buiten Zeelandnet netwerk via IOS-applicatie mailtjes wilt versturen. Klopt dit?
          En hoe kan je wel via Zeelandnet SMTP mailtjes versturen buiten als binnen Zeelandnet?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jorge

            Ik ben op een iPad een Zeelandnet email aan het instellen. Het werkt voor een deel.
            Maak dan even een eigen topic door op 'Stel een vraag' te klikken, Jorge. Nu krijgen andere klanten van 9 maanden geleden een mailtje met dat jij een probleem hebt. Dat is niet de bedoeling

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X