Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verborgen email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • verborgen email

    Sinds een week gebruik ik windows10 en "mail" als emailprogramma, windows heeft zeelandnet gevonden en de email instellingen geconfigureerd.
    Verzenden en ontvangen via "mail" gaat prima, maar ik heb een ander probleem:
    mail gaf gisteren aan: postvak voor zeelandnet 1 Postvak in 1.
    Vandaag postvak voor zeelandnet 2 Postvak in 2
    Er zijn echter geen emails te vinden, ook niet in de webmail.
    De synchronisatie met mijn GSM en tablet is prima, verwijder ik een normaal email bericht van mijn tablet/gsm, verdwijnt die ook uit mijn email op mijn desktop.
    De configuratie van gmail geeft geen problemen, ik zie daar geen binnenkomende "spook"emails. Dit speelt enkel bij zeelandnet.
    Kan iemand een suggestie aandragen wat dit evt. zou kunnen zijn, of heeft iemand her ook ervaring mee? Alvast bedankt.

  • #2
    Hallo hnbersee, welkom op het forum.

    Waarschijnlijk heeft dit te maken met hoe je emailaccount is geconfigureerd, als IMAP of POP3.
    Voor de verschillen hiertussen:
    https://www.xs4all.nl/service/dienst...op-en-imap.htm
    Overigens ben ik (en velen met mij) niet zo'n fan van de mail-app in windows10.
    Er zijn handiger programma's met meer mogelijkheden, zoals bijv. Thunderbird.

    Reageer


    • #3
      Bedankt Jos, ik ga het eens met Thunderbird proberen Gr. Henk

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hkbersee
        Bedankt Jos, ik ga het eens met Thunderbird proberen Gr. Henk
        Ook daar kun je zowel IMAP als POP3 gebruiken. Het is dus wel zaak je accounts zo te configureren, zodat het werkt zoals jij dat wilt :8 !

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X