Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

instellingen outlook 2016

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• instellingen outlook 2016

Goedemorgen, ik heb Outlook 2016. Ik kan mijn mail ontvangen en ik kan mail versturen. Ik kan echter geen mail verwijderen uit mijn postvakken/prullenmand. Heb enige tijd geleden al contact gehad met Zeelandnet en ze konden me niet helpen. ik hoop dat iemand anders mij kan helpen. Het is heel vervelend, want de mailbox wordt op deze manier heel snel vol.
    De foutmelding die ik krijg: deze bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd.
    Graag uw hulp!

Oorspronkelijk gepost door mduerink
    Goedemorgen, ik heb Outlook 2016. Ik kan mijn mail ontvangen en ik kan mail versturen. Ik kan echter geen mail verwijderen uit mijn postvakken/prullenmand. Heb enige tijd geleden al contact gehad met Zeelandnet en ze konden me niet helpen. ik hoop dat iemand anders mij kan helpen. Het is heel vervelend, want de mailbox wordt op deze manier heel snel vol.
    De foutmelding die ik krijg: deze bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd.
    Graag uw hulp!
    https://www.mijnhostingpartner.nl/cl...rwijderen.html
    Heb je hier iets aan?

Reageer

Zou je dat account eens kunnen verwijderen via bestand, accountinstellingen?

Maak het vervolgens opnieuw aan maar open bij de geavanceerde instellingen nu tabblad geavanceerd. Bij het pad naar de inbox vul je Inbox in. Voor de rest van de instellingen kies je de aangegeven instellingen die worden gegeven door de betreffende e-mail provider.

Sla het account op, controleer nog even of het inbox pad inderdaad is ingevuld en probeer het account eens opnieuw uit.

Ik verneem je bevindingen graag en eventuele vragen zijn uiteraard welkom.

MVG,

Marc

Beantwoorden

Heeft dit uw probleem verholpen? Ja Nee

75 personen werden geholpen door dit antwoord

Het is een IMAP-account/

Zo ja, verwijder het account.
      maak het opnieuw aan.
      ga dan naar de accountinstellingen, seecteer het nieuw aangemaakte account en ga dan meer instellingen. geavanceerd.

Vul nu het woord inbox in achter Mappen, Pad van de Hoofdmap.

Reageer

Welkom op het forum, mduerink

Heeft het antwoord van Ptrol of van Adje geholpen?
        Als je daar nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
        Alvast bedankt!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X