Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

email ontvang ik niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • email ontvang ik niet

    Als email programma gebruik ik thunderbird, het blijkt de laatste tijd dat als mensen mijn mail sturen vanaf een gmail account ik de mail niet ontvang, ook niet te vinden in de webmail van zeelandnet, het lijkt erop dat het niet bij de server van zeelandnet.staat? het zijn verschillende mensen met gmail accounts waar dit probleem bij optreed, iemand enig idee waarom dit zo gaat?

  • #2
    misschien worden ze afgevangen door het spamfilter.
    kun je dat es uitzetten ??

    Reageer


    • #3
      Worden die mails wel verzonden in die het GMailaccounts?
      Niet retour gekomen?

      Dan moeten ze te vinden zijn in de map verzonden items van die mensen.
      Zo ja, klopt het mailadres wel dat ze ingevoerd hebben.
      Mailadres wel [email protected] ?


      Gebruik je zelf misscjien een SpamFilter.van ZeelandNet/beveiligingssoftware /mailprogramma?
      Zo ja, wordt het hierdoor niet onderschept.
      Loop je instellingen van Thunderbird nog eens na.

      Reageer


      • #4
        Thunderbird heeft ook een eigen zelflerend spamfilter, controleer even, of de e-mails niet bij de spam berichten zijn gezet.

        Reageer


        • #5
          Die berichten van die andere mensen hebben hun mail inderdaad staan in de verzonden map, het email adres klopt ook.. het spamfilter van zeelandnet heb ik wel , misschien moet ik daar eens naar kijken.
          Het gekke is ik heb net een gmail account aangemaakt en naar 3 van mijn zeelandnet emailadressen gestuurd, de mail komt 1x aan , alleen bij mijn hoofdaccount van zeelandnet??

          Reageer


          • #6
            Kijk dan eens naar de spaminstellingen van ZeelandNet bij de 2 andere mailadressen of bij de mailinstellingen van die 2 andere accounts.
            Mogelijk staat daar iets niet goed.

            Reageer


            • #7
              waarom gebruik je zelf geen gmail ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Kijk dan eens naar de spaminstellingen van ZeelandNet bij de 2 andere mailadressen of bij de mailinstellingen van die 2 andere accounts.
                Mogelijk staat daar iets niet goed.
                Ik heb de instellingen in het spamfilter van zeelandnet aangepast het lijkt nu verholpen

                Reageer


                • #9
                  Mooi zo!

                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt voor het meedenken!!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X