Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail verwijderen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail verwijderen lukt niet

    Onze email werkte niet meer dus hebben we nieuw account toegevoegd. De mail komt nu weer wel binnen alleen kunnen we nu geen mails verwijderen. Hij geeft dan aan dat bewerking niet uitgevoerd kan worden omdat object is verwijderd, dit terwijl alle mails er gewoon nog staan. Weet iemand hier oplossing voor?

  • #2
    Hallo Lia, welkom op het forum.

    Kun je nog wat meer informatie geven:
    Gaat het om webmail of gebruik je een programma en indien het laatste welk programma?
    Gebruik je een account met imap of pop3?

    Reageer


    • #3
      We gebruiken Outlook 2016 voor de mail en er is nu een imap account aangemaakt. Dit mag ook pop3 zijn. Volgens mij hebben we dit eerder gehad bij een nieuw account en was dit ook bij een imap account. Ik weet alleen niet goed hoe ik het nu op kan lossen

      Reageer


      • #4
        Met imap laat je de mail op de server staan en met pop3 haal je de mail binnen op je computer en wordt de mail in principe van de server verwijderd.
        Misschien goed om je eens in de verschillen te verdiepen en te kijken wat voor jou het handigst/beste is:
        https://www.seniorweb.nl/artikel/e-m...-en-smartphone

        Overigens is het hier de bedoeling dat je "het beste antwoord" aanklikt als je vraag ook daadwerkelijk beantwoord is :8

        Reageer


        • #5
          Ga eens naar de Accountinstellingen.
          Selecteer het imap-account en click op wijzigen.
          In het scherm dat nu opent click je rechts op Meer Instellingen.
          Selelcteer tabblad Geavanceerd en vul bij Mappen achter pad van de hoofdmap het woord Inbox in.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Ga eens naar de Accountinstellingen.
            Selecteer het imap-account en click op wijzigen.
            In het scherm dat nu opent click je rechts op Meer Instellingen.
            Selelcteer tabblad Geavanceerd en vul bij Mappen achter pad van de hoofdmap het woord Inbox in.
            Dit heb ik gedaan maar dit lost het probleem niet op

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Met imap laat je de mail op de server staan en met pop3 haal je de mail binnen op je computer en wordt de mail in principe van de server verwijderd.
              Misschien goed om je eens in de verschillen te verdiepen en te kijken wat voor jou het handigst/beste is:
              https://www.seniorweb.nl/artikel/e-m...-en-smartphone

              Reageer


              • #8
                Het is opgelost. Ik heb Imap account verwijderd en nieuw pop 3 account aangemaakt.
                Nu kan ik weer wel gewoon mails verwijderen

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Lia Schroevers
                  Het is opgelost. Ik heb Imap account verwijderd en nieuw pop 3 account aangemaakt.
                  Nu kan ik weer wel gewoon mails verwijderen
                  Mooi! :S

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X