Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail verzenden / antwoorden via alias

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail verzenden / antwoorden via alias

    Als ik een mail binnenkrijg op mijn alias kan ik die niet beantwoorden met als afzender alias. Hiervoor wordt mijn primair adres voor gebruikt.
    Hoe kan ik dit instellen?
    Ik gebruik windows live mail

  • #2
    Welkom op het forum Ilonka!

    Gebruik je het primaire adres ook voor het versturen en ontvangen van e-mail of doe je dit uitsluitend via de alias? Als je alleen het aliasadres gebruikt, dan kan je instellen via de eigenschappen dat het antwoordadres het aliasadres moet zijn. Zodra de ontvanger dan op 'reply' klikt, dan wordt het mailtje gestuurd naar je alias. Je afzendadres blijft echter het adres waarmee je de e-mail verstuurd. In dit geval je primaire adres. Dit komt omdat het aliasadres geen eigen e-mailbox heeft. Je kan evt ook een apart e-mailadres aanmaken via MijnDELTA. Zo krijgt het adres een eigen e-mailbox.

    Windows Live Mail wordt overigens niet meer ondersteund door Microsoft en hierop komen ook geen updates meer. Het is aan te raden om een ander e-mailprogramma te gaan gebruiken. Bijvoorbeeld Windows Mail of Outlook. Mozilla Thunderbird is ook een optie, maar daar biedt ZeelandNet dan weer geen ondersteuning op. Hier via het forum kan je daar dan wel weer hulp bij krijgen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X