Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

I Phone 6 mail verzenden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • I Phone 6 mail verzenden

    Ik heb een nieuwe I Phone 6 en kan geen mail verzenden. Ik heb alles gecontroleerd en alle instellingen staan goed. Ook stappenplan van Delta doorlopen en alles staat zoals het moet staan. Vandaag bij GSM4YOU geweest in Goes en die hebben ook alles nagekeken en alles staat gewoon goed. Ze hebben er geen verklaring voor. Gmail account en account van het werk werkt wel gewoon. Wie o wie weet een oplossing ? Ik had dit met mijn vorige I Phone 5S ook al. Het wordt toch tijd dat dit eindelijk eens opgelost wordt; Delta/Zeelandnet.

  • #2
    Heb je het juiste poortnummer (niet 25) en het juiste protocol aangezet?
    Standaard gebruikt SMTP geen wachtwoord, maar werk je anders dan via het Zeelandnet netwerk, zoals b.v. via GSM, dan moet je het wachtwoord van Zeelandnet gebruiken, net als voor Imap en POP.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door r0n
      Heb je het juiste poortnummer (niet 25) en het juiste protocol aangezet?
      Standaard gebruikt SMTP geen wachtwoord, maar werk je anders dan via het Zeelandnet netwerk, zoals b.v. via GSM, dan moet je het wachtwoord van Zeelandnet gebruiken, net als voor Imap en POP.
      Hoi het poortnummer is 993, en het abonnement wat ik heb is KPN, weet niet goed wat je met protocol bedoelt ? gebruik SSL staat ook aan. Bedankt voor jouw reactie !

      Reageer


      • #4
        Dit zijn de instellingen zoals ze bij mij werken, onder Linux, IOS en Windows.
        pop3 mail.zeelandnet.nl 995 SSL/TLS Normaal Wachtwoord.
        SMTP mail.zeelandnet.nl 465 SSL/TLS Normaal Wachtwoord.

        Reageer


        • #5
          Hier de instellingen zoals Zeelandnet ze zelf geeft:
          https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

          Reageer


          • #6
            Krijg je een foutmelding als je probeert te verzenden?
            Zo ja, welke?

            Reageer


            • #7
              Je hebt een abonnement van KPN geef je aan. Gaat het om een KPN e-mailadres over een KPN-netwerk? Of een ZeelandNet e-mailadres over een KPN-netwerk? Of KPN-mail over een ZeelandNet-netwerk? Welke constructie heb je precies? In sommige gevallen heb je hiervoor een andere instelling nodig.

              Reageer


              • #8
                Beste schevel,

                We hebben al even niets meer van jou vernomen.
                Kun je inmiddels al e-mails verzenden?

                Reageer


                • #9
                  We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen we graag van je.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X