Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Van Windows LIVE mail naar OUTLOOK.com

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Van Windows LIVE mail naar OUTLOOK.com

    Beste mensen,

    Ik heb het programma Windows LIVE mail verwijderd (omdat het niet meer goed werkte en ook geen ondersteuning heeft sinds begin 2017). Alle mailtjes zijn wel op mijn laptop bewaard zoals altijd op de standaard plaats C:\Users\xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail.

    Ik heb Outlook.com aangemaakt (via microsoft account). Ik ontvang nieuw gestuurde mailtjes en kan verzenden. Een paar 'oude' recente mailtjes van gisteren staan erin.
    ECHTER de grote bulk mailtjes die ik al had in programma Windows LIVE mail komen NIET binnen. Ik begrijp niet hoe dat komt. Kan men die terugkrijgen? Alle mailtjes zijn wel op mijn laptop bewaard op de standard plaats C:\Users\xxx\AppData\Local\Microsoft. Moet men die importeren om die ook in Outlook te krijgen?

    Opmerking 1: ik kan programma Windows LIVE mail niet meer downloaden bij microsoft (die is weggehaald). Vandaar dat ik Outlook heb genomen. Misschien is er een beter alternatief ( een locaal programma zoals Windows LIVE mail).
    Opmerking 2: nadat ik het programma Windows LIVE mail verwijderd had, zag ik op webmail zeelandnet dat daar mailtjes in de inbox niet meer aanwezig zijn. Ik begrijp niet hoe dat kan.

  • #2
    Had je deze workaround gebruikt?
    Van WLM naar outlook.com: https://www.seniorweb.nl/artikel/win...ar-outlook-com

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Had je deze workaround gebruikt?
      Van WLM naar outlook.com: https://www.seniorweb.nl/artikel/win...ar-outlook-com
      Bedankt voor uw reactive. Ik heb het alvast doorgelezen, nog niets uitgevoerd.
      Vraagje: ik heb het programma Windows LIVE mail niet meer (had ik verwijderd; downloads zijn niet meer beschikbaar zag ik bij Microsoft). Ik zag wel dat de mailtjes staan op C:\Users\xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail (met een extensie die ik niet zomaar kan openen).

      Kan ik de procedure dan toch uitvoeren zoals beschreven in uw link?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Had je deze workaround gebruikt?
        Van WLM naar outlook.com: https://www.seniorweb.nl/artikel/win...ar-outlook-com

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor uw reactive!
          Ik heb info in de link alvast doorgelezen. Nog niet uitgevoerd omdat:
          Ik heb Windows LIVE mail niet meer: had ik verwijderd.
          Ik kan programma Windows LIVE mail niet meer downloaden bij microsoft (die is weggehaald).
          Alle mailtjes zijn wel op mijn laptop bewaard zoals altijd op de standaard plaats C:\Users\xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail (met een extensie die ik niet zomaar kan openen).
          Kan ik dan toch de procedure volgen zoals in de link beschreven?

          Reageer


          • #6
            Ik zie mijn reactie nergens staan.

            Reageer


            • #7
              Bedankt voor uw bericht!
              Heb link gelezen, nog niet uitgevoerd.
              Ik heb Windows LIVE mail niet meer; downloads niet meer beschikbaar.
              Wel heb ik nog de mailtjes op mijn laptop bewaard zoals altijd op de standaard plaats C:\Users\xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail (extensie kan ik niet zomaar openen).
              Kan ik dan ook de procedure uitvoeren in uw link beschreven?

              Reageer


              • #8
                Ik heb Windows LIVE niet meer (wel de mailtjes op C:\Users\xxx\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail).
                Kan ik dan toch de procedure volgen uit de link?

                Reageer


                • #9
                  Heb Windows LIVE niet meer. Wel de opgeslagen maitjes local op PC (met extensie die ik niet kan openen).
                  Kan ik dan wel procedure uitvoeren volgens de link?

                  Reageer


                  • #10
                    Kan je via Mailstore de oude mail niet importeren?

                    Reageer


                    • #11
                      Volg de instructies als volgt:Windows Live Mail naar Outlook met tools van derden.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X