Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam (filter) beter instellen, hoe doe ik dat?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam (filter) beter instellen, hoe doe ik dat?

    Ik gebruik het Spamfilter van Zeelandnet. Daarnaast ook via Norton Symantec en elke keer als ik de computer opstart staan er wel 20 tot 30 spam meldingen van Colgate_Oral B-Leen aanbieder en neem de rommel maar allemaal op.
    Ik blijf deze dingen maar weggooien, maar hoe kan ik deze zaken nu voorgoed weggooien? Er vanuit gaan de dat ik besef dat ze met een ander E-mailadres weer opnieuw "binnen" kunnen komen?
    Ik gebruik Thunderbird als mail-server. Waar kan ik tussen de diverse "knopjes" deze instelling vinden.

  • #2
    Allereerst het ZeelandNet Spamfilter.
    Dat vind je in Mijn Delta. Bij het betrokken mailadres. Voor elk mailadres dien je dat af te regelen.
    Staat dat wel strak genoeg.

    Hier de info van Moderator Caroline: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

    Kijk ook bij je Norton programma of deze een SpamFilter bevat en regel het af.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Jos bedankt voor je reactie ik heb eerst het antwoord van Ptrol en Caroline toegepast en al een succes. Jouw antwoord kan ik eventueel in een later stadium nog toepassen.
        Ik wil hierbij de vraag sluiten meer weet niet precies hoe dat werkt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Allereerst het ZeelandNet Spamfilter.
          Dat vind je in Mijn Delta. Bij het betrokken mailadres. Voor elk mailadres dien je dat af te regelen.
          Staat dat wel strak genoeg.

          Hier de info van Moderator Caroline: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

          Kijk ook bij je Norton programma of deze een SpamFilter bevat en regel het af.
          Heb je antwoord als beste aangegeven en eveneens via Moderator Caroline haar geplaatste artikel.Het werkt inmiddels prima. De instellingen kan ik altijd nog wat aanpassen, maar weet nu de weg.
          Ik wil de vraag afsluiten maar weet nog niet direct hoe ik dat doe.

          Reageer


          • #6
            Door "het beste antwoord" te kiezen staat de vraag als beantwoord genoteerd. Je hoeft verder niets te doen :S

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X