Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Apart email adres voor mijn zoon aangemaakt maar op zijn nieuwe iPad krijgt hij toch alle mails...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Apart email adres voor mijn zoon aangemaakt maar op zijn nieuwe iPad krijgt hij toch alle mails...

    Beste,
    Mijn zoon heeft net een nieuwe iPad en ik heb een voor hem een apart email adres aangemaakt (@zeelandnet.nl). Ik krijg het op z'n iPad alleen niet ingesteld.... Ik krijg of een foutmelding of hij ontvangt alle mails van ons...
    Wat ik wil is dat hij alleen mails ontvangt die specifiek aan hem zijn gericht...dit moet toch mogelijk zijn?
    Kan iemand me op weg helpen.
    Mvrgr
    Jurgen

  • #2
    Hoi jurgenvers,

    Welkom op het forum!

    Weet je zeker dat je geen aliasadres hebt aangemaakt? Want het moet met een secundair e-mailadres zeker mogelijk zijn om voor je zoon een aparte e-mailbox aan te maken.
    Hou er ook rekening mee dat als je een nieuw e-mailadres aanmaakt het systeem ongeveer 1,5 uur nodig heeft om deze aan te maken.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      ...

      Reageer


      • #4
        Hallo jurgenvers,

        is het nog gelukt om dit aan te passen op de iPad?

        Het beste kan je via de Instellingen van de Mail-app ervoor zorgen dat enkel dit account er in staat. Als dit een secundair adres is (via Extra E-mailadres aanmaken) en niet een alias, dan werkt het zoals je omschrijft.
        Een alias is een bijnaam. Alles wat hier naar gestuurd wordt, wordt doorgestuurd naar het hoofdaccount. De situatie zoals je het omschrijft, doet mij denken dat er sprake is van een alias. Via MijnDELTA (Beheer E-mail) kan je ook zien of e-mail automatisch doorgestuurd worden.

        Tweede icoontje
        [img]64e84078-a4aa-4112-804f-c31f319e1e95.png[/img]

        Het kan ook zijn dat het op de iPad zelf verkeerd gaat qua instellingen. Een handleiding kan je hier vinden.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X