Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail delivery system honderd mails in 1 uur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail delivery system honderd mails in 1 uur

    Mail box explodeert momenteel met Mail Delivery System [email protected] undilivered mail return to sender
    5 mails per minuut
    iemand enig idee hoe dit te stoppen ?
    PC gescanned nx te vinden
    Malware bytes nx te vinden
    WW veranderd

  • #2
    Neem dit even door: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...-returned-3754

    Zelf zou ik op dit moment:
    + mijn ww wijzigen ( voor het geval je account gehacked is)
    + mijn pc op virus scannen. Bij voorkeur met een online virusscanner.
    + een scan met MBam Free uitvoeren: https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

    Controleer voor de zekerheid nog even of al deze berichten niet staan in je Postvak uit van je mailprogramma.

    Meestal gaat het vrij snel vanzelf weer over.
    Je zou er misschien een berichtregel voor kunnen maken om ze naar een aparte map te filteren.

    Je hebt wel een SpamFilter ingesteld staan?

    Reageer


    • #3
      Naast tips van Ptrol:
      Mogelijk gebruikt iemand jouw emailadres als afzender van spamberichten.
      Kun je met de gegevens uit de header van een bericht niet iets om spamfilter strakker te zetten, of met berichtenfilter van je emailprogramma deze mailtjes direct te laten verwijderen?

      Reageer


      • #4
        21:20 alles rustig nu wachten nog ff af
        spamfilter 3/ /4 ingesteld
        kan moeilijk @zeelandnet op blacklist zetten
        niemand anders gebruikt email adres

        Reageer


        • #5
          Hoi maiden,

          Nog steeds alles rustig in de mailbox? En ook niet te rustig overigens want een te streng afgesteld filter kan er voor zorgen dat niet alle mail die wel binnen moet komen binnenkomen. Zet in dat geval de betreffende ontvanger op de whitelist.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Kennelijk is mijn emailadres in gebruik bij een spammer; ik blijf sinds een aantal dagen mails ontvangen van het mail delivery system, dat 'mijn' mails niet aankomen op diverse adressen.
            Ik heb Win10 en gebruik het standaard mailprogramma MAIL, waar ik maar redelijk tevreden over ben, want kan er weinig meer mee dan mailen en ontvangen. Er is geen mogelijkheid om ongewenste mail direct in een spambox te laten gaan.
            Nu ga ik ff kijken of ik via zeelandnet de spamfilter verder in kan stellen, zodat ik verlost ben van die onzinnige mailtjes uit het mail-system.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X