Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail komt steeds zeer laat binnen op Windows 10 outlook

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail komt steeds zeer laat binnen op Windows 10 outlook

    Ik heb het volgende probleem het duurt soms verschrikkelijk lang voordat mail binnenkomt van het zeelandnet mail adres op het microsoft windows 10 outlook programma,
    op webmail kun je dan zien dat ie er soms al een uur of langer staat maar in outlook komt ie niet binnen ook niet als je ververst of op verzenden ontvangen drukt.
    Nu heb ik wel begrepen dat ik daar niet de enige in ben want sommige mensen die ik spreek hebben dat probleem vaak zelfs op hun mobiel (android). die krijgen dan in 1 keer 30 mails binnen soms.
    Draaien de mail servers van zeelandnet naar externe programma's dan zo instabiel of ligt dat aan mij want van andere mailadressen die niet zeelandnet zijn komt alles wel normaal binnen.
    Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat dat bloedirritant is als je ergens op zit te wachten. Om nog maar niet te spreken over de boze reacties die je krijgt omdat je ergens niet op reageert.

    Groeten Remko

  • #2
    Hallo remko, welkom op het forum.

    Het is niet voor niets dat veel mensen een alternatief hebben gezocht voor die mail app in Windows10.
    Ik werk zelf al weer een tijdje tot volle tevredenheid met Thunderbird!

    Reageer


    • #3
      Met andere woorden het ligt dus aan de app? bedankt voor je antwoord ik ga het eens proberen

      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo remko, welkom op het forum.

      Het is niet voor niets dat veel mensen een alternatief hebben gezocht voor die mail app in Windows10.
      Ik werk zelf al weer een tijdje tot volle tevredenheid met Thunderbird!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Remko
        Met andere woorden het ligt dus aan de app? bedankt voor je antwoord ik ga het eens proberen

        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo remko, welkom op het forum.

        Het is niet voor niets dat veel mensen een alternatief hebben gezocht voor die mail app in Windows10.
        Ik werk zelf al weer een tijdje tot volle tevredenheid met Thunderbird!
        Weet ik niet zeker hoor, maar het zou zo maar kunnen.
        Als je Thunderbird wil proberen en je loopt tegen problemen aaa, kijk dan eens hier:
        https://support.mozilla.org/nl/kb/th...lleren-windows

        Reageer


        • #5
          Valt te proberen, verklaart nog steeds niet waarom bekenden van mij datzelfde probleem ervaren op hun smartphone en dan van de hele dag in een keer al hun mail ontvangen terwijl dat niets met windows te maken heeft dat is google dus dat blijft apart Ik was trouwens toch al geen fan van die windows mail app want het oude windows live mail programma werkte vele malen beter en had veel meer mogelijkheden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Remko
            Valt te proberen, verklaart nog steeds niet waarom bekenden van mij datzelfde probleem ervaren op hun smartphone en dan van de hele dag in een keer al hun mail ontvangen terwijl dat niets met windows te maken heeft dat is google dus dat blijft apart Ik was trouwens toch al geen fan van die windows mail app want het oude windows live mail programma werkte vele malen beter en had veel meer mogelijkheden.
            Live Mail krijgt geen veiligheidsupdates meer, maar dezelfde mogelijkheden (en meer) vind je terug in Thunderbird.

            Reageer


            • #7
              So far so good thunderbird draait hier nu dus ik laat het nog wel weten

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X