Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email box leeg maken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email box leeg maken

    hoe kan ik via mijn pip adres mijn email box leeg maken
    en een emailadres aanmaken
    normaal ging dit bij zeelandnet maar staat niet meer op de site
    wie kan mijn helpen met deze problemen

  • #2
    Ik heb hetzelfde probleem en weet ook geen oplossing.

    Reageer


    • #3
      Je emailbox leegmaken kan via de webmail:
      https://webmail.zeelandnet.nl/
      De meeste andere zaken die voorheen via de PIP-pagina konden worden geregeld, regel je nu via een Delta-account.
      Via onderstaande link kun je vinden hoe/waar je dat aanmaakt:
      https://www.delta.nl/tv-internet-tel.../DELTA-account

      Reageer


      • #4
        Als je een account hebt aangemaakt en in Mijn Delta komt, ga dan naar mijn Producten.
        Selecteer je Internetabonnement.
        Daaronder vind je je mailaccounts.
        Achter elk account staan een aantal icons waaronder leegmaken.
        Bij je mailaccounts kan je ook een nieuw mailaccount aanmaken.

        Zie het sticky/de uitleg van moderator Caroline: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...mijndelta-4579

        Reageer


        • #5
          vind het raar dat ik er niet in slaag om in delta te komen
          weet niet welke account je moet maken
          heb een delta account gemaakt maar kom niet in mijn producten
          zou iemand eens goed willen uit leggen hoe ik dat kan doen mijn producten te vinden
          liefst van het begin

          Reageer


          • #6
            Heb je het delta account gekoppeld met je primaire zeelandnet account?
            Zie: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...-koppelen-4565

            Reageer


            • #7
              Hoi kiss2017,

              Welkom op het forum.
              Zou je een mail willen sturen met daarin je klantnummer of relatienummer naar [email protected] zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.

              Reageer


              • #8
                ik krijg dit te zien bij als ik maar producten wil aan klikken maar niets werkt ook andere dingen kan ik niet aan klikken
                krijg dit gezien

                Uw gegevens zijn niet of beperkt inzichtelijk. Raadpleeg onze klantenservice pagina voor meer informatie

                Reageer


                • #9
                  Ook in dit item ( https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...lukt-niet-4799 ) was er sprake van beperkt inzichtelijk.


                  Probeer het advies van moderator Linda eens en maak een nieuw account aan met een ander emailadres en telefoonnummer dan je hebt gebruikt bij het eerste account.
                  Sla het koppelen aan het klantnummer van DELTA over en koppel het account dus alleen aan het relatienummer van ZeelandNet.

                  Kom je dan wel bij de Productgegevens?

                  Reageer


                  • #10
                    ik kan aan mijn Productgegevens maar kan er niets mee doen
                    moet ik nu een andere account maken bij mijn delta
                    en wat is relatienummer van ZeelandNet nooit van gehoord
                    kan mijn iemand uit leggen hoe ik dit moet doen want ik ben niet zo computer freak
                    ik kreeg bij Gekoppelde klantgegevens dit te zien
                    Deze pagina bestaat niet
                    De pagina die u probeert te openen bestaat helaas niet (meer). Klik hier om naar uw gekoppelde klantgegevens te gaan.

                    Wanneer u deze melding blijft zien, neem dan contact met onze klantenservice.

                    mijn mailadres is *** weggehaald door moderator ***

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi kiss2017,

                      ik heb het e-mailadres even weggehaald, want dat is niet verstandig om dat op een openbare site neer te zetten.

                      Verder geef je aan de volgende melding te zien: 'Uw gegevens zijn niet of beperkt inzichtelijk. Raadpleeg onze klantenservice pagina voor meer informatie'
                      Dit betekent dat jouw gegevens beperkt inzichtelijk zijn omdat er een bewindsvoerder of alternatieve betaler is. Zij kunnen via het DELTA-account de geldzaken beheren.

                      Reageer


                      • #12
                        hoe moet ik nu doen
                        een nieuw delta account maken dan weer een account maken voor zeelandnet
                        weet het niet zo goed nu

                        Reageer


                        • #13
                          Beste kiss2017,

                          Een nieuw DELTA account aanmaken heeft denk ik geen zin als je deze melding krijgt, maar je kan het proberen natuurlijk.

                          Als dit niet lukt zou ik je willen vragen om een mail te sturen naar [email protected].
                          Vermeld hierin dan je relatienummer en een omschrijving van het probleem.
                          Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

                          Mocht je onder bewindvoering staan of een alternatieve betaler hebben, zou ik je willen vragen om deze te vragen contact met ons op te laten nemen.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X