Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail verzenden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail verzenden

    Ik kan vanaf mijn account geen mail verzenden via mij smartphone, buiten mijn eigen wifi.
    Er komt wel mail binnen op mijn smartphone. Kan het zijn dat er iets verkeerds aangevinkt is bij de uitgaande server?

  • #2
    Hoe verstuur ik toch e-mail vanaf een "niet" ZeelandNet verbinding?
    De oplossing hiervoor is eenvoudig. Je wil dat mail.zeelandnet.nl herkent dat je een ZeelandNet gebruiker bent ook al word er verbonden met een 'vreemd' IP-adres. Dit is te realiseren door het gebruik van wachtwoord verificatie. Dit stel je in in de account instellingen van je e-mail programma. Op deze manier herkent onze mailserver jou als gebruiker en kan de mail verder gestuurd worden naar de ontvanger.

    Hoe kan ik de account instelling wijzigen??

    Reageer


    • #3
      Kijk hier even.

      https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=214,E=0000062261481702658,K=3531,Sxi =0,dtree=guid({0E7C2D8C-6BA0-4257-ACA5-B6BB976E2FAC}),TS=ZeelandnetNL_2016

      Reageer


      • #4
        Hallo dekind, welkom op het forum.

        Via de link die adje geeft kun je de instellingen nalopen. Vaak is er extra verificatie nodig om e-mails te kunnen versturen via een ander netwerk.

        Reageer


        • #5
          Beste dekind,

          Is jou vraag zo beantwoord? We hebben namelijk niets meer van jou vernomen.
          Als je vraag beantwoord is, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X